|
Jo...... men det gikk litt for sterktDet vigtigste er at det går sterkt
1000 takk......Au , det hadde kanskje ikke skadet å få en lege til å kikke på det. Kanskje et par sting, eller litt mer egnet tape….Uansett - god bedring !
Det er bedre å få sett på det med det samme, ellers må såret gro før det kan lukkes.1000 takk......
Har ikke vært hos legen siden sisst, de kastet et kamera opp der hvor xxxxxxxxxxxxxx
Får se i morgen, når det har stoppet med å renne rød vedske ut.
Om det står for mye åpent, så kanskje litt "SuperGlue" og klemme sammen
Hva kaller man "Scarface" når det er på toppen av skallen??![]()
En "headbanger" med litt motorisk svikt?1000 takk......
Har ikke vært hos legen siden sisst, de kastet et kamera opp der hvor xxxxxxxxxxxxxx
Får se i morgen, når det har stoppet med å renne rød vedske ut.
Om det står for mye åpent, så kanskje litt "SuperGlue" og klemme sammen
Hva kaller man "Scarface" når det er på toppen av skallen??![]()
Sorry, men jeg trakk et par gamle triks opp av hatten fra min tid som turistsjef for Danmark og sendte Murphy retning den Jyske vestkyst. Man kan jo håpe han stanser hos Audio Group DKOisann, ikke bra! Som sykesøster vil jeg aldri sende Murphy ut på tur for å stelle i stand noe som utgjør fare for liv og fysisk helse. Den mentale helsen er han dessverre litt for god til å kødde med. Murphy hospiterer for øyeblikket hos @vim og saboterer hans nye streamer, så for en gangs skyld står han ikke bak ugjerningen. Jeg vil foreslå 1g paracet hver 6.-8. time, samt en tur til legen så hun kan vurdere om det trengs å syes et par sting. Scarface var kul, men det er en grunn til at oppfølgeren Scarhead aldri kom.
God bedring ønskes fra isødet!
Så lenge det var vestkysten.... så fint med megog sendte Murphy retning den Jyske vestkyst
Det er bedre å få sett på det med det samme, ellers må såret gro før det kan lukkes.
Takk begge 2.......samt en tur til legen
Fra siden for hjelpemidler på institusjonerSå lenge det var vestkysten.... så fint med meg![]()
![]()
......Men jeg kan ikke helt forstå hvorfor du sendte Murphy forbi i tkr Towers hvis du har sånn stålkontroll på ham.Oisann, ikke bra! Som sykesøster vil jeg aldri sende Murphy ut på tur for å stelle i stand noe som utgjør fare for liv og fysisk helse. Den mentale helsen er han dessverre litt for god til å kødde med. Murphy hospiterer for øyeblikket hos @vim og saboterer hans nye streamer, så for en gangs skyld står han ikke bak ugjerningen. Jeg vil foreslå 1g paracet hver 6.-8. time, samt en tur til legen så hun kan vurdere om det trengs å syes et par sting. Scarface var kul, men det er en grunn til at oppfølgeren Scarhead aldri kom.
God bedring ønskes fra isødet!
Er ikke alltid han er like lydig, han stikker titt og ofte av og finner på ting på egenhånd hvis han kjeder seg. Jeg skal starte et nytt prosjekt her sporenstreks, så han har litt å henge fingrene i.......Men jeg kan ikke helt forstå hvorfor du sendte Murphy forbi i tkr Towers hvis du har sånn stålkontroll på ham.
Hva galt har jeg gjort deg???
Mvh
Jeg regner med at din opprinnelige CD kom fra Vidar på Shabby Records.Hadde en kjedelig opplevelse med den, jeg tok bilde av. Åpnet jewelcase.... og den var tom
Har nå set etter alle steder, i alle cD/DVD spillere i hus og på verksted...... NO GO......
Så ender nokk opp med å ska ha en ny.![]()
Jo, men jeg skal ha en eller annen, som kommer forbi Jylland til å ta den med.Jeg regner med at din opprinnelige CD kom fra Vidar på Shabby Records.
Du kan sende ham en melding her: https://www.facebook.com/groups/2265049077/
Han har sikkert hele katalogen til Dance with a Stranger liggende (han har vanvittig mye CD'er på lageret).
Vi skal for hxxxxxe ikke inn i EU, like lite som Grønland skal presses inn i United States of the Assholes.Jo, men jeg skal ha en eller annen, som kommer forbi Jylland til å ta den med.
Gidder ikke betale nesten doppelt opp i import fra Norge. Pris på CD + 25% + 160,- DKr til PostNord for å skrive
"biletten".
Kom dere nu for hxxxxxe inn i EU![]()
@Grumpy er sikkert ikke langt unna og ta med ett eksemplar til deg.Jo, men jeg skal ha en eller annen, som kommer forbi Jylland til å ta den med.
Gidder ikke betale nesten doppelt opp i import fra Norge. Pris på CD + 25% + 160,- DKr til PostNord for å skrive
"biletten".
Kom dere nu for hxxxxxe inn i EU![]()
Jamen..... Han har jo akkurat vært her@Grumpy er sikkert ikke langt unna og ta med ett eksemplar til deg.
Me too.....Vi skal for hxxxxxe ikke inn i EU, like lite som Grønland skal presses inn i United States of the Assholes.
Likte forøvrig finten MAERSK gjorde nå med å kjøpe The panama canal railroad
Ikke at jeg tror Maersk er noe annet enn en profitt hungrig global aktør som kun tenker på seg selv og egen inntjening.Me too.....
Viktigt at hver især, store som små stille og roligt utfører sine små protester.
Maersk var genial![]()
![]()
Nææh, vi vil jo ikke ta Orban og Fico fra dere.Kom dere nu for hxxxxxe inn i EU![]()
Du vet vel at Murphy har en bror som spesialiserer seg på dem som bruker EDB i haifaien.......Men jeg kan ikke helt forstå hvorfor du sendte Murphy forbi i tkr Towers hvis du har sånn stålkontroll på ham.
Hva galt har jeg gjort deg???
Mvh
Vet, du skrev dette til @tkr , men siden det er min tråd, så kan jeg på det sterkeste forsikre,Du vet vel at Murphy har en bror som spesialiserer seg på dem som bruker EDB i haifaien.
Mer eller mindre likt deg jeg harVet, du skrev dette til @tkr , men siden det er min tråd, så kan jeg på det sterkeste forsikre,
at det eneste, som lukter av digitalis i MITT annlegg er en Oppo BluRay-spille, en CD-spiller og
en gammel Sanskrit (ett eller annet) Pro DAC.![]()