Det er ein del snakk om Murphy, men kanskje det er ein heilt annan...
|
Hadde det ikke vært for "Otter news", kunne "Steve" vel vært det engelske navn for "Jostein"??
Øynene trenger se noe annet![]()
Nå har du brukt opp flaksen for resten av åretFaen....... tenkte han, da han våknet for sent
I dag var "Record Store Day" og de åpnet kl. 7:00, og noen har stått i kø det meste av natten.
Normalt vinner jeg aldrig i noe........ Har veldig sjeldent flaks, som er verdt å skrive hjem om, men
i dag lykkedes det![]()
Jøss, har du hytte i Kvamskogen. Jaja, heldig med været.Satser alt på at det er en skarve plate igjen med Spyboy på onlinesalget. Brukte heller dagen på 6,5 t. i bil på vei til hytta![]()
Jeg glemmer stadig vekk at utgangspunktet for absolutt alt er BergenJøss, har du hytte i Kvamskogen. Jaja, heldig med været.
Du skulle nok bare gjort som @HasseBasse (som forsov seg helt til kl 7) og kommet deg opp litt førPå min sykkel tur opp mot Skedsmokorset stod traffiken så langt det gikk og se nord/sørhvorfor ikke kjøre sørover og slippe denne selvpiningen fjols til fjells
![]()
Du får sette av skjærtorsdag til en tur til Strømstad, blir neppe aleine der heller noe.På min sykkel tur opp mot Skedsmokorset stod traffiken så langt det gikk og se nord/sørhvorfor ikke kjøre sørover og slippe denne selvpiningen fjols til fjells
![]()
Nå syklet jeg ikke E6Du skulle nok bare gjort som @HasseBasse (som forsov seg helt til kl 7) og kommet deg opp litt før
Null kø kl 8.
Dere har snart ikke ekonomi og handle i Swe lengerDu får sette av skjærtorsdag til en tur til Strømstad, blir neppe aleine der heller noe.
Stemmer.Dere har snart ikke ekonomi og handle i Swe lengerkronen begynner og ligne på 80/90t kurs
Strömstad undvikes uansett april- september....