bluesbreaker
Hundeeier
OVK - Oslo veggdyrkontroll.
Ă hhh Erlend...... din positivitet vil ingen ende tage .Ă rhus hvor kĂžerne er pĂŠnere end pigerne. Gammel halvfjerdser vits.
Tror de priserne, er nogen lavere, de har satt pÄ efterfÞlgende, for at fÄ de solgt hurtigt.Det ser ut som LPer er billigere i DK.
180 Dkr er vel i underkant av 250 Nkr.
Jeg betalte 299 Nkr for Joni Mitchell, Archives vol 1 Highlights, men jeg har sett norsk forhandler som har priset den til 399.
Jeg har ikke spilt min ennÄ. Jeg er litt spent pÄ lyden, mÄ jeg si.
Tak tak.Gratulere med nytt hus Herr Consul - General! Det ser ut som et "hyggelig" sted - sÊrlig med tanke pÄ "smÄ - dÞv" nabo! Jeg kom bare til Ä tenke pÄ sub'en! Med en ny stue/lytterom er det vel mulig at en 10" kan gjÞre nytten! Jeg har som "fersking" her inne lÊrt at "rommet" har mye Ä si, i alle tilfeller! Kan hende en 10" er det du trenger i din nye stue!?? Men det finner du nok ut av!! I alle fall - kos deg!!! Mvh ToreP
SÄ forstÄr jeg meget bedre. Hvad gjorde du galt ??Syv forskellige steder i Randers omrÄdet og 6 forskellige skoler sÄ hult jeg hvisker.
Bare se at komme ud pÄ 2 hjulHvis ikke det var fordi, at DMI (Dansk Meterologisk Institut) havde truet med tordenvejr i dag,
Skulle MCŽen sŽgu haŽ vÊrt pÄ langtur
Vis vedlegget 729857
Hvad fanden er der galt med dig???Men du har jo ikke mÞdt det. Bryd sammen og tilstÄ for det er jo klart for enhver.
En Mc jeg ogsÄ engang ville haveCBR 1000 - SC24 - Ärgang 1989
FĂžr ombyggning
Vis vedlegget 729864
Efter ombyggning:
Finder ikke lige billedet. Kommer senere......
Rart med flere hobbyHar lige fÄet billede smidt ind ovenfor.
Det fĂžrste billede er som jeg oprindeligt kĂžbte den.
Men i en periode var der nogle unge "djevleyngel", som skulle vÊlte den og trampe pÄ den hver weekend
pÄ vei hjem fra byen, sÄ den til sidst var sÄ grim/elendig, at jeg ikke gad kÞre pÄ den.
KÞbte en tilsvarende i Tyskland, beholdt mit eget stel, og flyttede alt andet over i en pÄske for 7-8 Är siden.
Siden da, har den fÄet lov til at vÊre i fred, og efter at haŽ kÞrt 130.000 Km, kÞrer den stadig som en drÞm.
Bruger ikke en drÄbe olie fra sÊson-start til sÊson-slut, kÞrer pÄ den originale kobling, har fÄet
knastkÊde og strammer 2 gange og kan stadig gÄ forbi 250Km/t pÄ "klokken"
Jamen haÂŽ en supertur i morgen..... og goÂŽ weekend 2 U 2Rart med flere hobby
Skal pÄ tur i morgen rundt pÄ SjÊlland da det er alt for varmt til at nyde Musik. 250Km/t er jo udmÊrket sÄ er den jo hurtig.
god weekend
@LMC...... Han er Nordmann..... glem ikke detsÞren og....2 dansker som krangler i egen trÄd er popcorn stuff