bluesbreaker
Hundeeier
OVK - Oslo veggdyrkontroll.
Åhhh Erlend...... din positivitet vil ingen ende tage .Århus hvor køerne er pænere end pigerne. Gammel halvfjerdser vits.
Tror de priserne, er nogen lavere, de har satt på efterfølgende, for at få de solgt hurtigt.Det ser ut som LPer er billigere i DK.
180 Dkr er vel i underkant av 250 Nkr.
Jeg betalte 299 Nkr for Joni Mitchell, Archives vol 1 Highlights, men jeg har sett norsk forhandler som har priset den til 399.
Jeg har ikke spilt min ennå. Jeg er litt spent på lyden, må jeg si.
Tak tak.Gratulere med nytt hus Herr Consul - General! Det ser ut som et "hyggelig" sted - særlig med tanke på "små - døv" nabo! Jeg kom bare til å tenke på sub'en! Med en ny stue/lytterom er det vel mulig at en 10" kan gjøre nytten! Jeg har som "fersking" her inne lært at "rommet" har mye å si, i alle tilfeller! Kan hende en 10" er det du trenger i din nye stue!?? Men det finner du nok ut av!! I alle fall - kos deg!!! Mvh ToreP
Så forstår jeg meget bedre. Hvad gjorde du galt ??Syv forskellige steder i Randers området og 6 forskellige skoler så hult jeg hvisker.
Bare se at komme ud på 2 hjulHvis ikke det var fordi, at DMI (Dansk Meterologisk Institut) havde truet med tordenvejr i dag,
Skulle MC´en s´gu ha´ vært på langtur
Vis vedlegget 729857
Hvad fanden er der galt med dig???Men du har jo ikke mødt det. Bryd sammen og tilstå for det er jo klart for enhver.
En Mc jeg også engang ville haveCBR 1000 - SC24 - årgang 1989
Før ombyggning
Vis vedlegget 729864
Efter ombyggning:
Finder ikke lige billedet. Kommer senere......
Rart med flere hobbyHar lige fået billede smidt ind ovenfor.
Det første billede er som jeg oprindeligt købte den.
Men i en periode var der nogle unge "djevleyngel", som skulle vælte den og trampe på den hver weekend
på vei hjem fra byen, så den til sidst var så grim/elendig, at jeg ikke gad køre på den.
Købte en tilsvarende i Tyskland, beholdt mit eget stel, og flyttede alt andet over i en påske for 7-8 år siden.
Siden da, har den fået lov til at være i fred, og efter at ha´ kørt 130.000 Km, kører den stadig som en drøm.
Bruger ikke en dråbe olie fra sæson-start til sæson-slut, kører på den originale kobling, har fået
knastkæde og strammer 2 gange og kan stadig gå forbi 250Km/t på "klokken"
Jamen ha´ en supertur i morgen..... og go´ weekend 2 U 2Rart med flere hobby
Skal på tur i morgen rundt på Sjælland da det er alt for varmt til at nyde Musik. 250Km/t er jo udmærket så er den jo hurtig.
god weekend
@LMC...... Han er Nordmann..... glem ikke detsøren og....2 dansker som krangler i egen tråd er popcorn stuff