Har vært vekk fra tråden i uken..... Fordi..........
Fikk en PB i start av uken. En nordmann trengte å bli "luftet" lite. Avtale blev gjort, og
@Flageborg hoppet på
MC´en og dro til Danmark for å få møte en ukjennt danske, og få høre lite vinyl
Han landet tirsdag kveld, lite sent p.g.a. forsinkelse på ferjen (Murphy´s law).
Men vi nåede da et par timer med div. musikk, etter at jeg havde advart han på lytterommets feil og mangler.
Jeg på øl, Flageborg insisterende på kaffe og Cola. Da hadde varmen allerede begynnt å ha sitt inntok.
Onsdag med tropevarme. Blev ikke bedre av at anlegget var slått på fra tidlig morn til tidlig natt. 32+ grader ute, og det veldig
bra isolerte huset kvitterte med goe 28-29 grader innenfor. Absolutt ikke den minnste vind i det hele tatt
Intens musikklyttning hele dagen, avbrutt av småpauser med kaffe, kald Cola, mengder av vann med brus og røyk ute i hagen.
Jeg vet jo, at jeg har ertet Flageborg litt på HFS med hans Youtube videoer, sammenlikning av pickupper i den lave ende
av prisskalaen, så vet ikke helt, hva jeg hadde forventet, men her kom en trivelig gutt, med en utpreget sans for finlytting,
og måtte beundre hans nesten nørdete måte at stringent å pinpointe alt ned til minnste detalje, forventning av romdefinisjon,
opplevt samme, sammenlikning med hvad han tidligere hadde hørt, hjemme og andre steder, så detaljert, at jeg aldrig selv
har vært bare i nærheten. Imponerende..... intet mindre. Blev forferdelig sent onsdag og
.
Torsdag morn gikk med "breakfast" i hagen (som onsdag), en smutt til en MC-forhandler for å hente bakhjul med nytt dekk.
(han hadde brukt opp det siste av mønstret på å besøke meg). Montere bakhjul på MC´en, å gjøre den klar for hjemtur.
Musikk blev det i går og...... og en del snakk om kvalitet/mangel på samme på ny vinyl. Han fikk og tilbud om at låne Ikeda´en
med hjem til Norge å prøve, men den lå nokk ikke i et interessant prissegment, så han takket pent nei
Så torsdag kveld
omtrent ved 20:00 tiden var det slutt, og han satte igjen kursen mot Hirtshals og ferjen tilbake.
Med hensyn til hva han opplevde her hos meg, får han selv fortelle. Ta´r gjerne mot all kritikk både "good" and "bad"
@Flageborg ...... Du er en veldig trivelig fin gutt, og det var en fornøyelse å ha deg på besøk. Kan fint gjøre det en annen
gang, og du er velkommen igjen når som helst for et besøk i Casa HasseBasse