BARE noen Få utvalgte SOM har lov til å spille ELTON JOHNOg jeg som trodde dagen var viet Elton John
Og KUN med DENON eller BLADELIUS ...BARE noen Få utvalgte SOM har lov til å spille ELTON JOHN
MVH
Jeg tog en dal af grundforløbet som elektronikfagtekniker med hamFaldt over denne på "Tuben".
En lille gruppe danskere koser seg med et gammalt Robben Ford nummer.
Ikke ante jeg noe som helst om en guitarist som het Steffen Brix
Rockefot..... Ja da
Rega og ?Og KUN med DENON eller BLADELIUS ...
Du manglet .............Rega og ?
Serwin Vega 1515På tide at starte egen tråd (i god tid) .
Efter 25 år på 4/5 etage, er det ved å være nok for den gamle discusprolaps-opererte ryggen........
Men pyyyhhhh, hvor får man samlet mye dritt i løpet av 25 år .
Har ledt og søkt i månedsvis, og endelig lykkedes det å finne en velegnet bolig.....og FÅ den.
Rekkehus....... med kun 2 bygget sammen, og ikke "side by side" men i forlengelse av hverandre. Og endnu bedre........
Naboens stue og min ligger i hver sin ende, vekk fra hverandre og naboen....... hon er 79 og temmelig døv, så det bli´r simpelthen
det perfekte stedet for stereoen´s fortsatte utfoldelse .
Får nøglerne 1-7-21, så indtil videre bare et par billeder utefra:
Vis vedlegget 729095
Vis vedlegget 729096 Vis vedlegget 729097
Vis vedlegget 729098
Flere billeder, når "hele livet" skal til å pakkes ut igjen (for sidste gang).
Ikke helt forståetSerwin Vega 1515
Det sier de som ikke har noen framtid!Alting var såååå mye bedre dengangen
I will get you........... i nermeste framtidDet sier de som ikke har noen framtid!
Da må du skynde deg gamle mandI will get you........... i nermeste framtid
Bra serieHan, Henrik & Vlado kan man i det minnste få øye på. Det er de forbannete snik-kameraene skjult nede i veisiden.
som er farlige
Veldig mye søtere enn alm.Og de der markjordbær kan jeg nesten fornemme smagen av.
Du MÅ jo være fattsvak