HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.892
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
De vokser fort, sånn ett par tvillinger......... Nå kan de stå selv også
All den slags tull er bare neuroseskapende, så gidder ikke engang tenke på det nå.........meeeeenAlltids hyggelig når ens barn kan stå oppreist.
Spørsmålet er kan de synge eller bare brøle?
Ikke vær bange for %%%%%. Derfra kan du ikke gjette smaken.9,5 % er respektabelt Høy IBU er i min gate også. Men den Ardbeg´en er jeg i tvil om jeg tør prøve meg på. 54,2% er drøyt, men sikker godt. Det bare funker så fort
Uden plade?
Presis. Det hele sitter på 2 plexi-plater. Kanskje det ikke er så tydeligt.Litt perplex der ja!
Luremus!
Ja tak så mye, min søte ven.Ser det nå din bonderöv
ikke alltid sånemt å oppdage detaljer når
Jeg alltid benytter mobiltelefon
Vel, du bor jo stadig ikke på Manhattan, så…ja, BONDERÕVJa tak så mye, min søte ven.
Sånn er det å ha venner. Bare fordi jeg ikke er blind, så er jeg en bonderøv
Da tør jeg nesten ikke tenke på, hva du kalder de på ManhattanVel, du bor jo stadig ikke på Manhattan, så…ja, BONDERÕV
Tootsi fra Hurrahølet er ute og mobber.Vel, du bor jo stadig ikke på Manhattan, så…ja, BONDERÕV
Åhhh faen..... visste jeg skulle ha konsultert en med forstand på centralvarme.Det filteret kommer ikke til å virke, Hasse... for mye statisk elektrisitet! Kondiser og spoler vil bli helt forvirret
Her er det ekte Hurrahølet!Tootsi fra Hurrahølet er ute og mobber.
Hurrahølet høres jo ut som et veikryss i indre Enfold!
Selvfølgelig har han hørt på de.Har du fått hørt på disse høyttalerne eller skal de kun være til pynt?
Nå var det altså ikke deg jeg spurte, men @HasseBasse.Selvfølgelig har han hørt på de.
1. Bud for hjemmelagde høytalere: hør nøye på de, før du monterer delefilteret!
Det er vel heller slik at the smooth jazz guy er totalt blottet for ironisk sansEller har @HasseBasse blitt så gammel at @Hønndjevelen er oppført som verge allerede!
Denne østkanthumoren skjønner jeg lite avDet er vel heller slik at the smooth jazz guy er totalt blottet for ironisk sans