jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.083
I The Julekalender i norsk versjon gjekk vitsen omkring uttrykket nåså tapt. Etter det eg har forstått vert det i Danmark brukt om folk frå København?
Må vel forsøke å vri den tilbake på sporetHassBasse. Jeg tror tråden din er tapt til sporten. Du blir nok nødt til å starte en ny HIFi tråd Kan jeg forelå "HIFi hos HassBasse"
Bæsja på leggen der SluketNuvel....
Ja fy deg Hasse, blande sport inn i denne fine tråden sjerp degMå vel forsøke å vri den tilbake på sporet
Si´r det ikke mere om interessene dine, når man ser, hva du søker opp på nett ??Kanskje ikke sport, men bildet viser med all tydelighet at du er sporty. Til lykke med din nye hobby
Vis vedlegget 870499
(Dette var vel før, at noen fikk "sports-sickness")Hvad laver du gamle mand. Er det slut på entusiasmen her inde?
Hadde ingen aning....... eller interesse
Sporty dansker....
Nicky Lentz med verdensrekord i knebøy, 93 kg. klassen
Forbedret verdensrekorden ytterligere like etterpå..
Fra stevnet i Viborg, Danmark
Litt slemt å slå to fra Ukraina da
Vis vedlegget 870966
Vis vedlegget 870967
Se det visste jeg jo utmerket. Det, at du mener, at jeg er en pyse, er jo bare din personlig/subjektive synsning,Dette er for å illustrere at det ikke bare er puddinger i Danmark.......
–Ou, e, nu ske' vi li'e oue' te' nøgenbowling.
Gif en funket ikke, derfor slettet jeg den@TT.
Da var du faen meg hurtig å slette innlegget igjen
Men nei.... Har ikke en Hyundai. Bakruden på Smart´en er så liten, at det ikke er plass til det
feite beistet Jong-Un. Men gi´ meg en av rakettene hans. Da skulle keg straks få sendt
den med nedslah i mitten av Kreml
Og jeg, som i min naivitet trodde, at du visste, at du hadde gått over strekenGif en funket ikke, derfor slettet jeg den
Vi taper aldri en VM eller EM kamp!Det tik ikke lang tid for dere å komme "på banen"
Er notert........ til neste gangen Norge taper i ett eller annet
To av mine favoritter det der.Endringer må til...... ellers går man i stå.
Nå "Buena Vista Social Club" på annen PU...... Goldring 920IGC med sprittny Shibata nål.
Den trenger sikkert 6000 timers innspillning, men rett ut av den lite plastikboksen, som nålen kom i, må dette si´s
være helsikes fantastisk..... og det på en Pass-klon-riaa... hva hadde det ikke blitt med rør da
Vis vedlegget 875343
Spiller nå "You Want It Darker"...... Helvete så bra...... go´ fredda dette
Og nå "Thanks For The Dance".... Den imponerer, den små MM 920To av mine favoritter det der.
Til det idiotiske spørsmålet om hvilken å ta med til en øde øy, så måtte jeg svart at jeg trenger to øde øyer,;
forresten kanskje en hel skjærgård!