Stene
Hi-Fi entusiast
Fyflate, den finishen på 2360 er bare griselekker!!!!
Ja blei veldig fornøyd med farge , så Crown'n og Dlcp fikk også samme fargen.
Fyflate, den finishen på 2360 er bare griselekker!!!!
Er en sånn mobilgreie.Hvorfor kommer alle bilder på siden?
Ok, skjønner. Husker ikke hva fargen het men den er metallic. Kan finne koden om du trenger.Er en sånn mobilgreie.Hvorfor kommer alle bilder på siden?
Tar du bilde med mobil stående, så prøv liggende.
Lakken er utrolig flott! Det satte ideer for mine egne horn!
Koksgrå metallic med klarlakk?
Ja de kan tiltes mer ved å flytte basen fremover, men de vil da dekke munningen på flh som sikkert ikke er bra?Er det mulig å tilte 2360 mer uten at de bikker over? Fornøyd med stativene fra vår kanadiske venn?
Lakk kode hadde vert veldig hyggelig!
Det er jo andre som følger med også som sikkert liker fargen!
Ja det er egentlig bare å bygge basen opp så kan tilten økes. Får prøve det som det er først.Takker for lakkode!
Jeg likte den fargen veldig godt!
Angående tilt, kan du montere ekstra fjøl under stativ? Da får du mer tilt.
Selv har jeg ikke forsket på tilt på mine 2360, men her hos meg treffer de litt over hodet.
Veit ikke hvor mye dette har å si....
Ja, det er sikkert lurt!
Tilt kan vel avsløres med målemikk...
Dette mistenker jeg JoHoo har mer innsikt i!
Du får beklage men jeg ble litt i spøremodus nå..
Du kjører altså 5veis? Basshorn-4645C-midbass-2360-2404
Vet ikke, men Johan mente det skulle gå å få dette til å spille sammen. Og jeg har veeeeldig lyst på skikkelig trøkk .tøft!
men trenger du egentlig den basskassa?
Hehe, men mye vil ha merKan ikke huske det var trøkk som skorta sist jeg var innom...
Ja det tar vel ikke mye mer plass enn ditt ser det ut som.Du har fåt bygget sammen et digert system på en kompakt måte!
Det tar jo egentlig ikke mer plass enn hva mitt system gjør som er mye mindre!
Jeg synest det ser ut som en smart løsning med basshorn slik du har!
Får tro det låter knall!! Lykke til med ratting!!
Så sitter vi tastaturslevere klar på oppdatering!
Mvh
oks
Hei, hyggelig å ha dere på besøk ogsåHei Stene
Takk for at jeg fikk komme på besøk sammen med JoHoo i går.
Detter er blitt bra. Gjennomført og lekkert. Spiller så byste fyker gjør det også.
Raffinert og rølpete, allt etter vad som sendes inn. Trøkk i bøttter og spann, detaljer, oppløsning og det hele.
JoHoo hadde oppskriften på mer kapasitet i bassen og jeg må nok si meg enig.
Kjør på
Habicht
Hei og takk ja veldig fornøyd med live følelsen! Bruker en Hypex DLCP 12 kanaler.Fett oppsett Stene, vil tro live følelsen er stor
Regner med at du deler aktivt, men klarer ikke se hva slags boks du bruker til dette.
Ground Sound? MiniDSP?
Blir noen JBL basser ihvertfall . Sendt bestilling til USA idag så det tar nok litt tid før dette er på plass. Skal bygge nye sub kasser + avstive FLH . Troe det kan bli bra alltid morro med noe nytt.Oj! Radikalt!
Har du noen planer å dele med oss tastatursnytere?
Høres bra ut!!
Da blir det 4-veis?