Hei og takk , men nå er det for øyeblikket tomt her . Rommet er bare ca 17 m2Utrolig kult oppsett!
Hvor stort er rommet ditt?
Mvh
Hei Haukur, ja må jo ha noe å fikle med . Når jeg får alt på stell så er du hjertelig velkommen igjen - ta gjerne med utstyr for å teste audiolense. Tar nok litt tid før alt er på plass.Hei Stian
Det mangler ikke pågangsmot hos deg.
Fredrik har fortalt litt om plannene, dette blir tøft.
Kanskje vi må få prøvd ut Audiolense hos deg en dag.
Drar med meg laptop og RME lydkortet mitt og da får vi kjørt Fredrik litt på rattinga
H
Hehe, ja han var jo helt i skyene når han var herPass deg for den mannen Stian. Han har blitt rene vekkelsespredikanten etter han fikk de audiolense-greiene til å spelle
Helt perfektPassern?
Sklei rett i med 1,5 mm klaring rundt, så kunne ikke passet bedre.Genialt. Da vet vi at 2268 og 2269 har samme chassis
Blir vel ikke plass til M10?
Da får det bli det - hvor er det enklest å få tak i det? Biltema?jeg er jo tross alt en selvutnevnt JBL-guru-wannabe
M5 og threadlock gjör jobben. Er jo lette saker de der og er i tillegg montert vertikalt.
Hehe, .Nå mangler det snart bare Audiolense
H
Herlig tråd!
Makan til produktivitet og endringsvilje ;D
Lærer at Stene kan bygge kasser til meg i lunsjpausenStian, du er ON FIRE!
Se og lær oks
Forresten ferdig med taket i dag. Litt maling i morgen, så gjyver jeg løs på mer matnyttige prosjekter (les: lydbule)
Hei, de blir bygd i 30 mm vannfast grønn mdf (dobbel front) og kledd med 5 mm bitumen , deretter 12 mm kryssfiner og til slutt 30 mm skumplater type "eggekartong" . Blir hønn tunge .Jeg er kanskje litt treig, men kan du forklare litt oppbygning på basskassa?
Ser tøft og solid ut!
Det skal inn flere avstininger mellom veggene- men det blir i kryssfiner.Lærer at Stene kan bygge kasser til meg i lunsjpausenStian, du er ON FIRE!
Se og lær oks
Forresten ferdig med taket i dag. Litt maling i morgen, så gjyver jeg løs på mer matnyttige prosjekter (les: lydbule)
Jeg bare lurte da avstivninger har samme form som frontbaffel.
Stå på stene! Blir sikkert knallbra!!
Sattan!! Det er heavy duty!!Hei, de blir bygd i 30 mm vannfast grønn mdf (dobbel front) og kledd med 5 mm bitumen , deretter 12 mm kryssfiner og til slutt 30 mm skumplater type "eggekartong" . Blir hønn tunge .Jeg er kanskje litt treig, men kan du forklare litt oppbygning på basskassa?
Ser tøft og solid ut!
Innvendig volum blir 330 L.
Tror ikke jeg er mye å lære av gitt! Jeg bare følger oppskrift fra den selvutnevnte JBL wannabe guruen . Han veit hva som funkerSattan!! Det er heavy duty!!Hei, de blir bygd i 30 mm vannfast grønn mdf (dobbel front) og kledd med 5 mm bitumen , deretter 12 mm kryssfiner og til slutt 30 mm skumplater type "eggekartong" . Blir hønn tunge .Jeg er kanskje litt treig, men kan du forklare litt oppbygning på basskassa?
Ser tøft og solid ut!
Innvendig volum blir 330 L.
Jeg følger med og lærer etter JoHoo ordrer!!
Spennende! Stå på!