Tenker jeg prøver å bygge woodhorna selv også jeg, fant en oppskrift på nett...
Eller ble inspirert av en link jeg fikk i denne tråden... masse penger å spare for en måned i snekkerboden ;D
Cut of er ca det samme som for Fostex minste woodhorn, altså anbefalt delefrekvens ved 900 Hz.
Tror jeg velger å gå for Fostex 1405d som driver, lest positive ting og er et kjent navn

Har jo bestilt delefilter med delefrekvens 800 Hz. så prøver den først ellers så selger jo Marchand andre delefrekvens moduler for en rimelig penge i denne sammenhengen slik at det sikkert ordner seg...
Får bestille moduler for f.eks. 900 Hz. og 1000 Hz. også etterhvert slik at man finner den frekvensen som passer best
Fint å ha en plan, har jo fortalt om alt nå...så ingen vei tilbake

Kabling til prosjektet blir selvsagt (siden det er meg), Cardas se 11 på Onken kassene og Cardas se 15 på topp hornet...
Cardas se kabel i løpemeter, hvordan er de å skru fast til evt. skru på spader osv. må man fjerne lakk isolering og mye om og men.
Er jo mye å spare på å evt. bare terminere med spader/bananer på forsterker siden bare og samtidig slippe et ekstra sett terminaler når høytalerkablene skal direkte til elementene uten delefilter likevel?
Enkle skru på spader i kopper? forslag mottas med takk

(skriver skru på spader grunnet at loddebolten ikke er min aller beste venn)
Prøver jo også å få et budsjett på prosjektet etterhvert også...
Men noe er selvsagt forbruksvarer ;D
Er litt usikker på terminaler på Onken kassene, like greit med bare kabelen muligens skrudd/presset/loddet fast til elementets terminaler direkte ?