Et horn blir til:
Denne jobber Danleys patentadvokater med. Synergyhorn kopi...
Med unntak av høyttalerne er dette et anlegg jeg greit kunne levd med en stund, Micro's to toppspillere, Kondo amps etc. Når jeg tenker meg om skulle jeg vel holdt ut de GIP høytt. også
Dette ser jo ut til å være hjemme hos Janõs (Tubeguru) i Ungarn.....?En vakker dag skal jeg og OB-BB (men det vet han ikke enda...) bygge oss et sett Lowther Audiovectors.... nestoren blant Lowthers originale konstruksjoner. Dette vakre settet er til salgs i Ungarn nå. Herlig treverk.
Vis vedlegget 293902
Vis vedlegget 293903
Vis vedlegget 293904
Vis vedlegget 293905
De slemmeste driverne...
Vis vedlegget 293906
Jeg har tegningene klare for inhouse basshorn hjemme i Slukoteket - var meningen dette skulle bygges, men det ble droppet etter "Europaturneen" i 2010 da jeg reiste rundt og hørte på en del slike systemer. Skal det være realistisk hornlading så blir det stort/langt. Kortere horn innenfor normale romdimensjoner gir ikke lading veldig langt ned, og da fungerer driverne mer eller mindre som regulære elementer under dette området. Ble droppet til fordel for SLOB's - angrer ikke. Basshorn integrert i huset betinger nesten en egen fløy/tilbygg og stor plass generelt, rundt 100m2 tilgjengelig flate.Hornladet lytterom, så langt er det ingen som har tatt den her til lands....
Ligger det ute noe informasjon eller bilder om de systemene du hørte? Synes fortsatt Marcel Roggero sitt lytterom ser veldig "riktig" ut.Jeg har tegningene klare for inhouse basshorn hjemme i Slukoteket - var meningen dette skulle bygges, men det ble droppet etter "Europaturneen" i 2010 da jeg reiste rundt og hørte på en del slike systemer. Skal det være realistisk hornlading så blir det stort/langt. Kortere horn innenfor normale romdimensjoner gir ikke lading veldig langt ned, og da fungerer driverne mer eller mindre som regulære elementer under dette området. Ble droppet til fordel for SLOB's - angrer ikke. Basshorn integrert i huset betinger nesten en egen fløy/tilbygg og stor plass generelt, rundt 100m2 tilgjengelig flate.Hornladet lytterom, så langt er det ingen som har tatt den her til lands....
Men en vakker dag, dersom omstendighetene tillater det så kunne det godt bli en slik fløy og da er vi ikke fremmed for tanken på å gjøre det. Særlig nå som det finnes fullgode digitale filtre med de nødvendige funksjoner en er helt avhengig av å ha i et slikt oppsett.