Foreslår en egen tråd; "Smiths Venner"!!!!
Låter nok relativt kaldt det der, Orso... betimelig navn på utøveren var det også!
"Æh.. det var ikke så gøy med hifi likevel, jeg slenger det ut på nett og blir kvitt skiten.. gidder ikke å ta bilde av platespilleren...eller nevne hvilken pick-up som er montert.... er vel ikke så nøye... "Litt sparing først,så blir det kjøpkun 210 000 dollar
Shindo Labs Complete Custom System Petrus, WE300B, custom field coil speakers, turntable | Full range | Catskill, New York 12414 | AudiogoN - The High-end Audio Community
Om det står Shindo turntable, så kan du vel strengt tatt gå ut fra at det betyr Shindo tonearm og Shindo pickup..."Æh.. det var ikke så gøy med hifi likevel, jeg slenger det ut på nett og blir kvitt skiten.. gidder ikke å ta bilde av platespilleren...eller nevne hvilken pick-up som er montert.... er vel ikke så nøye... "Litt sparing først,så blir det kjøpkun 210 000 dollar
Shindo Labs Complete Custom System Petrus, WE300B, custom field coil speakers, turntable | Full range | Catskill, New York 12414 | AudiogoN - The High-end Audio Community
Jeg regner også med at det er Shindo hele veien, men hvis jeg hadde hatt regninger å betale tror jeg jeg hadde anstrengt meg litt mer med presentasjonen.Om det står Shindo turntable, så kan du vel strengt tatt gå ut fra at det betyr Shindo tonearm og Shindo pickup...
Mistenker at dette ble kjøpt da personen hadde penger som brant i lomma, men som etterhvert innså at det fantes regninger å betale.
WOOFER DRIVER HORN SUPER TWEETER SP-BOX CHANNEL DVIDER | SUP-L11G (G.T.S) SUP-T11G (G.T.S) GH-301B (G.T.S) PT-R100(PIONEER) RV-1B (G.T.S) F25(Accuphase) |
De lagde da en som var dobbelt så stor også... Diatone D160:Inn i granskauen for et element i midten der....