D
Dåbbel J
Gjest
Avant Garde cloner
Ja, han burde hatt DENGJa og du skal ha for forsøket ;D
Rent bortsett fra at det er tre-veis... bassene er BAK de store horna. Som for øvrig er to stereohorn satt på høykant!Men skal ikke bare tulle med dem som har 2 veis....
Her er skikkelige saker, og med dertilhørende rom.
Vis vedlegget 319905
Western Electric WE16A med driver WE555 bl.a.
helsikkens... det var ikke som tilsvar på JJ / Johoo, men en skjæring når jeg skulle legge inn Meta Primo. OmforlatelsePent, kommersielt, men ikke i produksjon lengre. Hadde lett hatt et par slike på kontoret.
Nå har du avslørt ditt sanne jeg, Tytte - snakk om å bæsje på leggen!!!helsikkens... det var ikke som tilsvar på JJ / Johoo, men en skjæring når jeg skulle legge inn Meta Primo. OmforlatelsePent, kommersielt, men ikke i produksjon lengre. Hadde lett hatt et par slike på kontoret.
Håpte det skulle være litt støtte å få blant venner når en først våget seg ut av skapet ;DNå har du avslørt ditt sanne jeg, Tytte - snakk om å bæsje på leggen!!!helsikkens... det var ikke som tilsvar på JJ / Johoo, men en skjæring når jeg skulle legge inn Meta Primo. OmforlatelsePent, kommersielt, men ikke i produksjon lengre. Hadde lett hatt et par slike på kontoret.
Hørte det første paret av de der i Torgg. i sin tid.