D
Dåbbel J
Gjest
Jeg er med på å lage krybbe for produksjon!
Her kommer en liten "hommage" til ære for vår alles #1 treskalle - OB-BB! Et utvalg hornsmykker hvor treverk og håndtverk er i fokus....
Tyske ODEON har alltid laget vakre kreasjoner
Vis vedlegget 322051
En annen tysker... (tæk du han?)
Vis vedlegget 322052
Jeg ringer Icelandair for fraktanslag..
Byggestart blir en vakker dag! TBA later.Dette er, forbarme meg, den vakreste tråden i kongeriket - helt usannsynlig deilig å la seg drive med - side etter side etter side.
Takk til dere som klipper og limer inn bilder - dere gjør meg lykkelig.
Når setter vi igang med denne, Sluk - og bruker vi 604?
Vis vedlegget 322082
BB
Litt for kort... Tipper 5m. 30-35hzJeg ringer Icelandair for fraktanslag..
Sluket skal gå ned bra mange kilo skal han defineres som "barn"...Og jeg som trodde det var Sluket... 8)
Nei. Et anatomisk og lett forknytt utsnitt av en tarmkanal er ikke noe stas å ha på utstilling i stuen .. slikt skal stappes i pølser ... i all stillhet.Denne er nok kjent for mange - Ring Audio baklade horn med Fostex element - hornet er karvet ut av hel ved, med Mora kniv
Ekte Snickarboa prosjekt..
Et par slike er et passe tidtrøyte for OB en regntung søndag med slakt TV program!
Vis vedlegget 322058
Vis vedlegget 322059
Ofte, ja.Slow, du har jo lyst på ALT!!
Gamle Moss Kino var til salgs for noen år siden.... for en billig penge. AngreSize matter
Det er noe virkelig bøst over slike svære konstruksjoner, må være usedvanlig vakkert om enn har røsslig nok rom til noe sånt.....
Lar seg jo lett styre med Mini DSP og noen minirakkersamps....................................
Det er de fiineste horna, helt klart. Gammel kinostil slår det meste.Size matter
Det er noe virkelig bøst over slike svære konstruksjoner, må være usedvanlig vakkert om enn har røsslig nok rom til noe sånt.....
I minste impotens..Perverst.
Å helsike, de var så vakre at det burde være minst to lover mot dem.