Nei. Trolig vanskelig å leve av de 7 kundene...JanOve skrev:For ein fantastisk tråd!
Tillet meg å komme med eit spørsmål til dei vyrde hornherrar:
Er det importør av AER i Norge?
Mvh Jan Ove
Deles på 800 ??LMC skrev:< £ 8.200 à 8,74 NOK
deles på 800
mvh
Leif
DUST ;D ;D ;D ;DLMC skrev:hz! ;D
det stod ikke noe over om delefrekvens
mvh
Leif
Boring. Har kjøkkenhøyttalere fra før. Det er jo bare å klaske sammen en egnet 12" eller 15" samt et E-V cd-horn med passende driver.hel skrev:Aspara er lekker. Med alle de rett flatene er den absolutt en DIY inspirasjon. Noen idee om bestykning, konfigurasjon og alternative drivere i samme leiet Pengesluk?
Roper man i skogen så får man kjeften full av kongler .... ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Boring. Har kjøkkenhøyttalere fra før. Det er jo bare å klaske sammen en egnet 12" eller 15" samt et E-V cd-horn med passende driver.hel skrev:Aspara er lekker. Med alle de rett flatene er den absolutt en DIY inspirasjon. Noen idee om bestykning, konfigurasjon og alternative drivere i samme leiet Pengesluk?
FIKK AKKURAT INN ET LASS MED KONGLER... ;D ;D ;Djan#jan skrev:Roper man i skogen så får man kjeften full av kongler .... ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Boring. Har kjøkkenhøyttalere fra før. Det er jo bare å klaske sammen en egnet 12" eller 15" samt et E-V cd-horn med passende driver.hel skrev:Aspara er lekker. Med alle de rett flatene er den absolutt en DIY inspirasjon. Noen idee om bestykning, konfigurasjon og alternative drivere i samme leiet Pengesluk?
Noe nytt på hornfronten din sluket ??
Spørs om jeg får blåst ut ørene om jeg skulle prøve meg på noe slikt.....pengesluk skrev:Du kødder ikke med denne karen -
De heldige som drar til Munchen får visst høre disse GIP/Silbatone greiene live?pengesluk skrev:Svære muffinsformer!
Nei, da er dette her langt vakrere:
Det må du forklare :hifiguru skrev:Wow, genialt! Mekanisk eq?
"Persiennene" både demper noe og virker som en justering på den akustiske belastningen av elementene.hifiguru skrev:Tenkte på disse "persiennene", antar de er til å tune bassen?
Mer erre tøfft da ?? Bra lyd ved en vellykket konstruksjon ? (jadajada - vellykkede konstruksjoner bør låte bra !! )pengesluk skrev:Dipol waveguide er en god og dekkende betegnelse på denne typen konstruksjon. Har en på beddingen for i høst:
(en slags kvasi-dipol åpen Onken / A7 raritet)
pengesluk skrev:Legg deg tilbake i stabilt sideleie du nå! Skal ikke være her.... Virket ikke medisinene?
Sorry on topic spørsmål - jeg lurte bare ....jan#jan skrev:pengesluk skrev:Dipol waveguide er en god og dekkende betegnelse på denne typen konstruksjon. Har en på beddingen for i høst:
(en slags kvasi-dipol åpen Onken / A7 raritet)
Hva er fordelene og bakdelene ??