Noe for isbilen ;DiSaint skrev:
Noe for isbilen ;DiSaint skrev:
Det er det han kaller hanskeromshøyttalere ;Dbaluba skrev:En Slukmobil?
Se her har du funnet frem de franske horna Musique Concrete med snøfreser inntak nederst, og bidè øverst 8)jan#jan skrev:På tide å finne fler bilder vel..... :
![]()
Håper ikke noen blir såret hvis jeg sier at det der er noe av det styggeste jeg noensinne har sett?jan#jan skrev:
Se i tråden til RoDa ... der er det noen styggere ... :slowmotion skrev:Håper ikke noen blir såret hvis jeg sier at det der er noe av det styggeste jeg noensinne har sett?jan#jan skrev:![]()
"Tråden til RoDa"? Hvilken av dem da?jan#jan skrev:Se i tråden til RoDa ... der er det noen styggere ... :slowmotion skrev:Håper ikke noen blir såret hvis jeg sier at det der er noe av det styggeste jeg noensinne har sett?jan#jan skrev:![]()
vil ikke linke
![]()
Horn er sjeldent pent, men låter bra ;Dslowmotion skrev:Håper ikke noen blir såret hvis jeg sier at det der er noe av det styggeste jeg noensinne har sett?![]()
Enig, det værste jeg noensinne har sett.slowmotion skrev:Håper ikke noen blir såret hvis jeg sier at det der er noe av det styggeste jeg noensinne har sett?jan#jan skrev:![]()
aair skrev:Horn er sjeldent pent, men låter bra ;Dslowmotion skrev:Håper ikke noen blir såret hvis jeg sier at det der er noe av det styggeste jeg noensinne har sett?![]()
Horn er ofte pent, men det kommer litt an på hva man definerer som pent.aair skrev:Horn er sjeldent pent, men låter bra ;Dslowmotion skrev:Håper ikke noen blir såret hvis jeg sier at det der er noe av det styggeste jeg noensinne har sett?![]()
sånn er det å bo i innlandet!pengesluk skrev:Da tror jeg ikke de har flydd i det hele tatt engang i sommer, med den regnmengden vi har hatt her så ser jeg for meg en hel kontingent svaler som GRUVEARBEIDERE!
LMC skrev:Pedal lever av møbler og interiør
skulle han leve etter horn filosofien i innredningsdesign hadde han vært på sultegrensen!
sett i det perspektivet har han gjort et fornuftig valg, selv om det går på bekostning av det som egentlig dette handler om; nemlig lyden ;D
mvh
Leif