Ikke alle her inne som bruker kjerringa som diffusor, slik som jeg trodde 
Jeg er rimelig sikker på at hun da har en på si.....HSobstad skrev:Det finnes unntak mine herrer.madman skrev:Forsterkeren tas ut av esken i bilen utenfor postkontoret. Esken legges i bagasjerommet for senere innsmugling i garasjen. Forsterkeren bæres inn under armen. "Bare no gammalt ræl jeg har lånt av en kompis, kanskje jeg fårn "
-m
Fortalte kona da jeg hadde bestilt nye trio at "Jeg har bestilt nye ht til $$$.$$$kr. Hun sier: "Jeg er ikke sint!".
Ble egentlig enda mer forundret da hun foreslo at jeg skulle flytte Trio-ene inn i storstuen (som egentlig ikke er så stor). Jeg repliserte: "Tror ikke det. Da blir det lett for at ungene kan komme bort i dem når de går ut fra kjøkkenet via stuen." (vi har to innganger til kjøkkenet). Hvorpå hun parerer den med "Du kan jo bare blokkere den inngangen til kjøkkenet!" (hvilket jeg gjorde).
Og så...?emotikon skrev:Jeg er rimelig sikker på at hun da har en på si.....HSobstad skrev:Det finnes unntak mine herrer.madman skrev:Forsterkeren tas ut av esken i bilen utenfor postkontoret. Esken legges i bagasjerommet for senere innsmugling i garasjen. Forsterkeren bæres inn under armen. "Bare no gammalt ræl jeg har lånt av en kompis, kanskje jeg fårn "
-m
Fortalte kona da jeg hadde bestilt nye trio at "Jeg har bestilt nye ht til $$$.$$$kr. Hun sier: "Jeg er ikke sint!".
Ble egentlig enda mer forundret da hun foreslo at jeg skulle flytte Trio-ene inn i storstuen (som egentlig ikke er så stor). Jeg repliserte: "Tror ikke det. Da blir det lett for at ungene kan komme bort i dem når de går ut fra kjøkkenet via stuen." (vi har to innganger til kjøkkenet). Hvorpå hun parerer den med "Du kan jo bare blokkere den inngangen til kjøkkenet!" (hvilket jeg gjorde).
Det kan du si, men det kan jaggu meg også se ut som et vannkloset delt i to. :wilbur-x skrev:Utvikling fra bunnen av..
bjarnetv skrev:marmorhorn med snømann-diskant?
![]()
Der var han Karlson som Paul W disset i sin tid. Så det var slik han så ut. Synes han ser litt sluk-øret ut.bjarnetv skrev:bjarnetv skrev:marmorhorn med snømann-diskant?![]()
Det har jeg ingen mening om, for Karlson har jeg ikke kjent noe særlig til for kort tid siden. Du har helt sikkert rett i det. Er jo ingen disippel av PWK, selv om jeg liker en del av sakene hans. Spesielt de som han selv har hatt pølsene i. Pølsene i flertall, grisegutter. Ikke pølsen!pengesluk skrev:Karlson - couplers låter bra de, når de er bygget skikkelig og med ånkli elementger. PWK's loss, helt klart.
Kongehøyttalere for tunghørte eldre herrer, som har gitt opp sex.J.J skrev:
Voldsomme greier for så å putte på 2 små atlas drivere. 8)Brasse skrev:
Det er en VIWIBFLHS (Vertical InWall Infinite Baffle Frontloaded Horn Sub) med ur, tror jeg. ;Dmesut skrev:jesus christiansen hva i helvete er det der for noe?
å sånn ja, sånn skal jeg ha ;DRojohII skrev:Det er en VIWIBFLHS (Vertical InWall Infinite Baffle Frontloaded Horn Sub) med ur, tror jeg. ;Dmesut skrev:jesus christiansen hva i helvete er det der for noe?
Jassågitt1 nye høytaleren?mesut skrev:
Hehe.. ja de var jo noen blomsterhorn.pengesluk skrev:De er fra en Blomster-Finn "hjemme-hos" reportasje tror jeg..?? ;D ;D