;D veldig brapengesluk skrev:Rolig nå... de ligner mere på en Bergens-kjeft synes jeg; svære og lover gull, men med et tvilsomt opphav til all støyen... ;D
Det var en gang en fugl en fisk og en krokodille som var på skolen.pengesluk skrev:Rolig nå... de ligner mere på en Bergens-kjeft synes jeg; svære og lover gull, men med et tvilsomt opphav til all støyen... ;D
Er det hjemme hos Karel?pengesluk skrev:
http://classicaudioloudspeakers.com/cgi-bin/index.pl?fs=2&upper=27&content=28J.J skrev:Dem øverste Orso ... dem så tøffe ut ... Mer info ? Eller link ?
/JR
Ser skikkelig gromt ut ! Field Coil og det hele ... 2 x 15" ..... GROMT ;DBigSwifty skrev:HARTSFIELD RULES ;D ;D ;D
WOW ... Grattis .... fortell gjerne litt om dem for en ukyndig ...RojohII skrev:Hvis alt går etter planen, står det et par slike i stua neste helg.
Har alt gått etter planen ......?? ?? Venter spent på bilder her nå ;DRojohII skrev:Hvis alt går etter planen, står det et par slike i stua neste helg.
Har hatt gleden av å høre akkurat denne comboen selv. Jævla tøffe saker. 8)RojohII skrev:Hvis alt går etter planen, står det et par slike i stua neste helg.
er det mulig å be om... bilder? ;DRojohII skrev:Puh, for en dag. Først til Bergen for å hente stæsjet. Kjørte selvsagt for langt, og måtte innom sentrum for å snu (med henger). Dealen ble gjort, og hjemat bar det. Så få bært ut stæsjet på egenhånd - fyttekatta. Deretter levere henger (lånt) med plan om å handle noen velfortjente øl på veien siden tiden var knapp. Oppdaget at lommeboken lå igjen hjemme, så bånn gass hjem igjen, og nådde å få litt lesk med et par minutters margin. Nettopp kommet inn døren, jekket en øl og logget inn på hfs. Skål.
Juhu, det der er voksent!RojohII skrev:En siste av 2360-hornets størrelse...
Resten av soga følger i JBL-tråden.
Får se hva jeg beholder av utstyret, i utgangspunktet var det kun 2 av subene jeg skulle ha selv men får se, førsteinntrykket når jeg spillte på de hos selger var så rått at det frister egentlig ganske mye å beholde toppene også Men iom at de ikke har innebygd delefilter må jeg enten lage noe passive filter eller kjøpe flere forsterkere, for her og nå har jeg ikke mulighet for lyd i debambadoo skrev:Tror du trenge besøk snart baldrick
JBL 2445/6 med overgangen til 2360 hornet?RojohII skrev:Ok da. Får begynne med en liten teaser av diskanten + bakre del av hornet:
Size matters + at stuen begynner å bli liten...
Snakk om å få framoversveis.....kingu skrev:
Stemmer. 2445-driver. Sitter desverre med 1 h og 1 j-versjon, så må bestille nye membraner. De er uansett gamle og meget velbrukte (kino).LMC skrev:JBL 2445/6 med overgangen til 2360 hornet?RojohII skrev:Ok da. Får begynne med en liten teaser av diskanten + bakre del av hornet:
Size matters + at stuen begynner å bli liten...
mvh
Leif
Meg og ;DRojohII skrev:Dette er nok årets impulskjøp.