;D veldig brapengesluk skrev:Rolig nå... de ligner mere på en Bergens-kjeft synes jeg; svære og lover gull, men med et tvilsomt opphav til all støyen... ;D
Det var en gang en fugl en fisk og en krokodille som var på skolen.pengesluk skrev:Rolig nå... de ligner mere på en Bergens-kjeft synes jeg; svære og lover gull, men med et tvilsomt opphav til all støyen... ;D
Er det hjemme hos Karel?pengesluk skrev:
http://classicaudioloudspeakers.com/cgi-bin/index.pl?fs=2&upper=27&content=28J.J skrev:Dem øverste Orso ... dem så tøffe ut ... Mer info ? Eller link ?
/JR
Ser skikkelig gromt ut ! Field Coil og det hele ... 2 x 15" ..... GROMT ;DBigSwifty skrev:HARTSFIELD RULES ;D ;D ;D
WOW ... Grattis .... fortell gjerne litt om dem for en ukyndig ...RojohII skrev:Hvis alt går etter planen, står det et par slike i stua neste helg.
Har alt gått etter planen ......?? ?? Venter spent på bilder her nå ;DRojohII skrev:Hvis alt går etter planen, står det et par slike i stua neste helg.
Har hatt gleden av å høre akkurat denne comboen selv. Jævla tøffe saker. 8)RojohII skrev:Hvis alt går etter planen, står det et par slike i stua neste helg.
er det mulig å be om... bilder? ;DRojohII skrev:Puh, for en dag. Først til Bergen for å hente stæsjet. Kjørte selvsagt for langt, og måtte innom sentrum for å snu (med henger). Dealen ble gjort, og hjemat bar det. Så få bært ut stæsjet på egenhånd - fyttekatta. Deretter levere henger (lånt) med plan om å handle noen velfortjente øl på veien siden tiden var knapp. Oppdaget at lommeboken lå igjen hjemme, så bånn gass hjem igjen, og nådde å få litt lesk med et par minutters margin. Nettopp kommet inn døren, jekket en øl og logget inn på hfs. Skål.![]()
Juhu, det der er voksent!RojohII skrev:En siste av 2360-hornets størrelse...
Resten av soga følger i JBL-tråden.
Får se hva jeg beholder av utstyret, i utgangspunktet var det kun 2 av subene jeg skulle ha selv men får se, førsteinntrykket når jeg spillte på de hos selger var så rått at det frister egentlig ganske mye å beholde toppene ogsåbambadoo skrev:Tror du trenge besøk snart baldrick
JBL 2445/6 med overgangen til 2360 hornet?RojohII skrev:Ok da. Får begynne med en liten teaser av diskanten + bakre del av hornet:
Size matters + at stuen begynner å bli liten...
Snakk om å få framoversveis.....kingu skrev:
Stemmer. 2445-driver. Sitter desverre med 1 h og 1 j-versjon, så må bestille nye membraner. De er uansett gamle og meget velbrukte (kino).LMC skrev:JBL 2445/6 med overgangen til 2360 hornet?RojohII skrev:Ok da. Får begynne med en liten teaser av diskanten + bakre del av hornet:
Size matters + at stuen begynner å bli liten...
mvh
Leif
Meg og ;DRojohII skrev:Dette er nok årets impulskjøp.