Sikkert fulle av refleksjoner og forvrengning! ;D ;D ;DBHO skrev:Radiale tre-hønn med kompresjonsdriver er sjølveste livet det! ;D
E du sulten e d bare å spise...LMC skrev:
GEITO :pengesluk skrev:Sikkert fulle av refleksjoner og forvrengning! ;D ;D ;DBHO skrev:Radiale tre-hønn med kompresjonsdriver er sjølveste livet det! ;D
Beito vs. Goto ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;DMilenko skrev:E du sulten e d bare å spise...LMC skrev:
Månedskifte får en håpe.LMC skrev:
Det er du sikker på ?pengesluk skrev:Kick back and relax Birger, ETOPF 2402
meget spennende, hvordan har du planlagt å bruke dette hornet?HEL skrev:Mundiwata er en mini-Iwata som Leif har tipset meg om. Phil Mundi fra Belgia bygger disse. Og jeg har bestilt et par. De kommer på 400 Euro og jeg slipper frakt og mva da jeg er i Belgia i ny og ne og tar dem med meg derfra. Småpenger i sammenligning med TAD cloner etc.
Har SETT de og løftet på de. Det holder.HEL skrev:Her du hørt dem?
man kan si det er abstrakt kunst og sakte men sikkert montere kompresjonsdrivere og basser uten at de merker det.pengesluk skrev:Ja, de kan fylles med Twist, Dumle, Bamsemums osv. ;D ;D
Forklar. Jeg synes kr 3000 var en OK pris. De ser fine ut og måler bra. Størrelsen er heller ikke for ruvende.pengesluk skrev:Har SETT de og løftet på de. Det holder.HEL skrev:Her du hørt dem?
Er du HEL t FJERN eller?? Jeg snakker om bambusfatene til IKEA, som du (hvem andre) hadde tenkt å spikke horn av!!HEL skrev:Forklar. Jeg synes kr 3000 var en OK pris. De ser fine ut og måler bra. Størrelsen er heller ikke for ruvende.pengesluk skrev:Har SETT de og løftet på de. Det holder.HEL skrev:Her du hørt dem?
Du har sett dem fysisk sier du. Det er jo laget svært få av dem!!