J
J.J skrev:Svarte F..n 8)
Bæltøff
Den i hjørnet, Pi speaker seven eller noe sånt muligens...?J.J skrev:
Så ikke gal ut Jan ... ska du dra opp finnish på dine ??JanR skrev:Få dere briller
Burde ringt ei b(j)elle når du ser på den andre høytaleren :
/jan
Ikke med det første.J.J skrev:Så ikke gal ut Jan ... ska du dra opp finnish på dine ??JanR skrev:Få dere briller
/jan
Sånn i etterpåklokskapens navn selvsagt.JanR skrev:Få dere briller
/jan
;DMilenko skrev:Sånn i etterpåklokskapens navn selvsagt.JanR skrev:Få dere briller
/jan
Går ut fra at jeg har mistet all kredibilitet for all fremtid nå, kjente igjen Belle da... Selv om det er for sent å komme med slike påstander nå :'(
de er observert alleredejanly skrev:Løp og kjøp (ligger på Audiogon til $8.100).
Ale Acoustic 160 Bass Horn Drivers:
Disse, derimot er ikke spesielt billige... Du kan kjøpe NYE drivere for denne prisen, riktig nok uten horn, men hornet går ikke på mer enn ca. $ 3.000.00 løs, og er dessuten et s.k. "petal" horn med konisk profil, som ikke låter SÅ veldig overbevisende. Men driveren er bra, låter softere enn f.eks. Beryllium og går bra langt ned for de som ønsker/trenger det.janly skrev:Eller et par Cogent DS-1428 Field Coil drivers med custom horns til $12.000:
Sikkert ikke. Det er bare inntrykket fra denne trådenhifiguru skrev:Trenger du bakladehorn da?
Funker sikkert bra.hifiguru skrev:15" i trykk og en liten klasse A-forsterker kanskje?
du er alliansens "Hitman" og i stillingsinstruksen står det at du skal banke folk på mistanke og være proaktiv i voldsutøvelseLMC skrev:det er ikke meg som er Beito-fan!
fargen er ganske lik
der slutter det
jeg banker ikke forsvarløse gamlinger og handikappede :
i utide, uten grunn......
mvh
Leif
GØY!!! Sånn vil jeg ha!!!!!! 8)aair skrev:Hva er nå dette?