Heyder horn, ser ut til å være bra håndtverk. lager horn helt ned til 140 Hz, noen svære svolker på over en meter i bredden og 75 kg.Er det ifra en tysker ?
Edit piaf... ja det er det .. har noen hønn ifra ham her... anyone??
Og der rundet denne tråden 5000 innlegg, 100 sider og godt over 400.000 visninger.
Kanskje det er håp for HiFiSentralen likevel
La oss folde hornene og be om at interessen fortsetterOg der rundet denne tråden 5000 innlegg, 100 sider og godt over 400.000 visninger.
Kanskje det er håp for HiFiSentralen likevel"Så lenge det er horn er det håp" (c) Sluket
Er jeg innafor med et halvt kusehår med Rega Xel og Ela som er transmisjonslinje?Og der rundet denne tråden 5000 innlegg, 100 sider og godt over 400.000 visninger.
Kanskje det er håp for HiFiSentralen likevel"Så lenge det er horn er det håp" (c) Sluket
Jeg ligger og vaker i purgatoris.Giff, du er nok for evig fortapt!
Tøff driver til venstre på bildet!Takker for en fantastisk tråd med et bilde av en prototype;
SEOS 18 med JBL D2
TAD 1201 hjemmesnekret FLH
Fint til soverom o.l.74 er helt perfekt det
spionerte litt på www
Dette er et bilde av Mick (Mr Supratek) sitt eget PSE anlegg. Ett av hans mange anlegg men såvidt jeg vet det eneste som er hornbasert.Mange bra Supratek-komponenter i racket der, gitt. Har kjørt Supratek-horn-kombo siden årtusenskiftet
Det tror jeg ikke noe på, han har nok rappet det fra BatmanDet store midbass hornet drevet ac vintage Altec 515 er enBe Yamamura konstruksjon som han fikk støpt for en del år siden da han bodde i England. Den store driveren på det mindre hornet er en GAUSS fra 4000 serien. Et stort beist..
horn & haap