D
Dåbbel J
Gjest
Fine konehøyttalere det der
Midt i blinken for koner som forventer litt mer enn bare stusselig stilk!Fine konehøyttalere det der
der det er hjerterom, er det hulromDer det er hjerterom, er det hornrom.
(nordisk ordtak)
Så de ikke veldig høye ut?
Om jeg skjønner dette rett, så er det 5 veis ALE/GOTO?Det der er Jeffrey Jacksons oppsett fra endel år siden.
Han er til venstre i bildet her:
Hakke peiling.Om jeg skjønner dette rett, så er det 5 veis ALE/GOTO?
Ser ut til og være GOTO, Kan være så "høy" han vil for meg.... Regner med at han har bedre lyd enn gjennomsnittet her på HFS for det....Hakke peiling.Om jeg skjønner dette rett, så er det 5 veis ALE/GOTO?
Samma det - ost er ost!Om jeg skjønner dette rett, så er det 5 veis ALE/GOTO?Det der er Jeffrey Jacksons oppsett fra endel år siden.
Han er til venstre i bildet her:
Sonus AeternaWhat are these speakers in post #6101? They look interesting.
Hvor er nærmeste mulighet for oss nordmenn?Fantastisk at audiofilcafe konseptet har kommet til europa. Hadde noen timer der i dag. Det snurres vinyl hele dagen og klokka 18 spilles dagens plate uforstyrret
Har du snorket under en sten det siste året? Du har vel lest om restauranten på Kunstnernes Hus med sine Avant Garde-horn? Vet ikke hvor mye vinyl som snurres, men blir forundret hvis ikke kildene er høyverdige i alle fall.Hvor er nærmeste mulighet for oss nordmenn?Fantastisk at audiofilcafe konseptet har kommet til europa. Hadde noen timer der i dag. Det snurres vinyl hele dagen og klokka 18 spilles dagens plate uforstyrret
Synes disse fra Odeon ser utrolig lekre ut. Stilrent design og mye muligheter for valg av farge/finish.
Er det noen her inne som har hørt de og kan si et par ord om intrykket? Tenker da spesielt på 28/2 og 32/2 modellene.
Svaret på spørsmålet er ja.... Jeg har hørt de. Dvs jeg har spilt på ett par 28/2 siden midten av januar.Odeon Audio på plass i stua...
Nå snakker vi! Det er passe størrelse på horn!