steinost
Æresmedlem
Hi-Fi Messen
Da er det vel bare å bestille rom for denne helgen:=)
Da er det vel bare å bestille rom for denne helgen:=)
Må snakke skitt med andre da, du ombestemmer deg tenker jeg:=)Langt fra sikkert jeg kommer i år. Det blir første åre jeg uteblir i så fall.
Det er ikke pent å gi andre skylda for noe de aldri har gjort.Skulle gjerne vært der men i år blir det nok ingen messe på meg heller, har et annet arrangement som får fortrinn
Og Steinost er nok trygger når jeg ikke er der med min dårlig innflytelse:-\ ble dømt skyldig på kort tid i fjor
Snasen sakBtw jeg tenker litt på hva som skjedde på fredagen i fjord, og alle som starter messa allerede da. Jeg for min del syntes i hvert fall det er hyggelig å prate skitt med steinost, og hvis det er flere som ønsker det, så foreslår jeg at vi gjør noen tiltak for å sikre helsa hans, og spleiser på for eksempel en slik...
Vis vedlegget 547466
Eventuelt andre forslag...
Det finner du på hjemmesiden: Hi-Fi MessenHvilke utstillere blir det i år?
Hadde vært artig med noen rom rettet mot hjemmekino også, det er lenge siden.
Kan bli noen spennende dager for deg da. Dagstur eller overnatting?Er ny og uerfaren når det gjelder hifi, og skal på Horten-messe for første gang. Forventer at jeg kan gå på noen helt utrolige tweaks. Gleder meg skikkelig
DagsturerKan bli noen spennende dager for deg da. Dagstur eller overnatting?Er ny og uerfaren når det gjelder hifi, og skal på Horten-messe for første gang. Forventer at jeg kan gå på noen helt utrolige tweaks. Gleder meg skikkelig
Prøv å få kjøpt noen av de tingene som hjelper aller mest. Kabelløftere, magiske steiner og sandfylte poser. Finnes sikkert et utall greier.Er ny og uerfaren når det gjelder hifi, og skal på Horten-messe for første gang. Forventer at jeg kan gå på noen helt utrolige tweaks. Gleder meg skikkelig
Ikke lur en stakkar fersking ut på slikt tull og tøys nå.Prøv å få kjøpt noen av de tingene som hjelper aller mest. Kabelløftere, magiske steiner og sandfylte poser. Finnes sikkert et utall greier.Er ny og uerfaren når det gjelder hifi, og skal på Horten-messe for første gang. Forventer at jeg kan gå på noen helt utrolige tweaks. Gleder meg skikkelig
Heldig for dere at jeg ikke kommer daJeg startet tråden, har folk ønsker om å krangle her så sett igang.
Så kan de ta oppgjøret på brygga i Horten:=)
Sviker:=)Heldig for dere at jeg ikke kommer daJeg startet tråden, har folk ønsker om å krangle her så sett igang.
Så kan de ta oppgjøret på brygga i Horten:=)
Nå drar jeg på fjellet for en god arbeidsøkt.
Skal gjøre mitt beste, du får få jobben med å passe på meg:=)Nå er det ikke lenge igjen nei. Tror dette blir mitt 8. år, og jeg gleder meg som en guttunge fortsatt.
Håper virkelig trådstarter tar bedre vare på helsa i år...
Haha... Ja for da er du jo i trygge hender...Skal gjøre mitt beste, du får få jobben med å passe på meg:=)Nå er det ikke lenge igjen nei. Tror dette blir mitt 8. år, og jeg gleder meg som en guttunge fortsatt.
Håper virkelig trådstarter tar bedre vare på helsa i år...
Hvis du (eller noen andre) kjører Søndag .... så er jeg veldig interessert ... flyr inn fra Bergen med første fly Søndag bare pga messenBlir nok en dagstur på meg, regner med lørdagen. Har god plass i bilen. Er det noen som vil sitte på? så gi meg et pip. Kjører fra Bærum.