Var egentlig å uttrykke at forskjellen jeg opplevde var mindre enn forventet, mye mindre.Jeg blir nesten irritert…kjøpte en skittbillg pickup for å sette på Goldringen…
Har du såpass forskjellig "signatur" mellom flere RIAA-trinn i ditt oppsett at 1 av RIAAne oppleves å gi AT-3600 en "bedre" lydopplevelse?Var egentlig å uttrykke at forskjellen jeg opplevde var mindre enn forventet, mye mindre...
Spør fordi..... her skifter jeg mellom 5 forskjellige RIAA som påvirker det tonale i lydbildet på hver sin måte....Nope! Og det er heller ikke det jeg skriver (tror jeg)
Har du også innsett at strømmetjenester er tingen?
Har kjøpt mye fra det firmaet og ting kommer innen 14 dager, gjerne førSpot on, men er det ingen i Norge som har sånt? Det er kjedelig å vente i vinter og votter før ting dukker opp, i tillegg har Pat det med å miste kontakter og annet smårusk…??
Litt for beskjeden i uttalelsen her......Spiller veldig bra med Shibata-slipingen på den rimelige Audio Technica pickupen…en virkelig favoritt i MM-klassen under 5-6 frognertiere
Skal man ha noe bedre må man enten investere i en MM el. MI pickup som koster mer, mye mer…eller gå for MC og det blir også dyrere, sannsynligvis mye dyrere.
Det er selvfølgelig en mulighet…blir fort mye dyrere det også , men det er heldigvis ikke jeg som skal bytte noe sånt nå (trur eg…?)!Litt for beskjeden i uttalelsen her......
Vil vel heller si at man bør se på RIAA for å hente mer i lydbildet.....
Generelt er det større utfordringer å vurdere forskjeller når mV og RIAA-signatur har så store variasjoner
Har fått mekka kabel, men tror jeg gir opp Technics drivverket da jeg kun kan spille på en platespiller (ad gangen, i hvert fall)…så det er lagt ut på finn.no så «lyt me sjå»!?Noe nytt i emning?
Hæ? Stakkars Sonny, han som trives så godt på benken din! Sender deg link til ny reim på ebukta på PM, den jeg kjøpte til Sonny. Forøvrig rart at den skulle ryke så fort. Tror salgsverdien stiger når det er mulig å teste spilleren før kjøp. Reima koster under 200, kr inkl frakt og skatter til nasjonen Norge.Jeg liker Sonny veldig godt men tror jeg kvitter meg med den (i stedet for å kjøpe ny reim)…da Technics spilleren faktisk spiller helt forrykende! Så får vi se etterhvert, jeg planlegger større oppgraderinger i løpet av 2023…og Sonny passer uansett ikke designmessig sammen med de tingene jeg kjenner jeg har lyst på