- iallefall "sunket under jorden" , og borte fra web/mail/....
Det "gamle" nettstedet: https://www.zenmod.in.rs/tag/erno-borbely/
Det "gamle" nettstedet: https://www.zenmod.in.rs/tag/erno-borbely/
|
Er vel ikke så vanskelig å skjønne at man reagerer på slikt ?Du vil trenge grave-redskaper...eller et medium, om du forventer svar fra Hr. Borbely...
Ja smak og behag , Den tiden rulet nesten bare LM typene , 3pin fixed eller adj og det skulle kansje ikke så mye til for å overgå dem . Tilmed stax brukte batteri til sin kondensator pic upp med riia Jeg brukte store Panasonic lithium ion batterier , I tilleg hadde jeg en konden sator rail over demHar prøvet med batterier et par gange. De to gange var nok. Blev forkastet hurtigt.
Nei stemmer Drossel .Lyden ble trist og grå, helt enigBly akkumulatorer til biler og motorcykler har jeg prøvet og ikke andet.
Skal du bygge en balansert utgave, siden du har to print ?Endelig e r det tid og anledning for hobby .)Prosjektene mine har hopet seg litt opp ,og jeg har gjort det litt enklere for meg selv. Selv om jeg er en Fet lover ,så ble jeg det ikke mindre med j fet preampen .Jeg er litt opptatt å lage en ren differensial symmetrisk Jfet amp der ut driverne og er J fet dual eller quatro .Så jeg kommer til å få bruk for fet ,,,fets.....mange
Jobben er alleredi gang , jeg fant jims edit av EB 435 som jeg kjenner og har brukt i min første dac for lenge siden ,,,,men alldri lyttet på som preamp ,,,438 er high current klA utgaven 100 mA , Jeg er ikke lenger avhengig den høye current drive siden jeg har pensjonert mine 75 ohm terminerte kabler , dog det kostet meg akkurat det nesten 30 K : )
Bilder av skrinlagte prosjekter som måtte bøte med livet "
og mine nye eb 435
more to come
Ja den blir balansert ,,,,egentlig visste jeg ikke hvordan layoutet til jim var før jeg fikk i hende .Denne dual amp figurasjon .Drawback er imo felles supply for ampene om man tenker en SE version . I tillegg bruker han en stk dual opamp servo for begge ampene , ikke fordelaktig imo .Men det blir det samme for jeg kommmer til å kjøre servo less og safer med å bruke sk389 /j109 : )Hei
Skal du bygge en balansert utgave, siden du har to print ?
Mvh.
Johnny
Jeg har tenkt å sette den opp med 6dB gain (balansert). Blir spennende å testeForsjellen her på 435 er jo den har en ren fet output.Så lenge det ikke er brukt for heftig feedback, filters eller heavy load bruk ser jeg ingen grunn til å tviholde på klA mosfettene som vanlig sitter i utgangen på nesten alle disse .J fet ampen imponete meg med i så måte til tross for sin lave tomgangstrøm 1/10 del av 438 ens og allike lave forvrengening
En av de viktigste grunnene å handle m jim er at holder ord, Jeg har fått i alle mine handler BOM og schematic . )Hei
Har hatt samme print liggende i lang tid. Har bestilt et til som er på vei. Tenkte at jeg skulle teste disse, jeg også. BOM har jeg rota bort under årene det har ligget her, men har spurt om ny. Kommer vel en ny med forsendelsen av print nr.2. ?
Vis vedlegget 743636
Dualfet's har jeg liggene klareOg hva som er + og - 24V har de rota med på kortet
Mvh.
Johnny