a.cosworth
Medlem
- Ble medlem
- 25.06.2010
- Antall liker
- 1
Chika passer som oftes på når jeg er vekkreist eller ikke hjemme.
Vedlegg
-
273.5 KB Visninger: 94
Mørke og fine. Fra Nøtterøy eller?MaKi skrev:To tollere, Kira og Noa som er hhv. 11 og 8 år gamle. Den eldste er en treg, gammel dame. Den yngste tror fortsatt han er unghund.
Vidar_M skrev:Mørke og fine. Fra Nøtterøy eller?MaKi skrev:To tollere, Kira og Noa som er hhv. 11 og 8 år gamle. Den eldste er en treg, gammel dame. Den yngste tror fortsatt han er unghund.
Har en 5-åring av samme slagsen. Elendig fiskekamerat i en apporterende Toller, men ellers kos.
Dessverre ingen bilder på ny laptop enda.
Kul hund som trenger mye stimulans for å triveslakki_luke skrev:Etter mye leting etter en hund som er så alergivenlig at minstejenta ikke reagerer kjøpte vi en Portugisisk Vannhund.
Kjekkt med valp igjen
I et sekunds forvirring trodde jeg du skrev at dette egentlig er din bedre halvdel. Man, I thought you where the dog in that relationship.Anonym skrev:Egentlig min bedre halvdels hund.
Jeg passet lillebrors et halvt år mens han var utenlands. Den mest lærenemme, begavede, festlige, vennlige og krevende hunden jeg har vært borti. I en egen divisjon, faktisk.65finger skrev:Kul hund som trenger mye stimulans for å triveslakki_luke skrev:Etter mye leting etter en hund som er så alergivenlig at minstejenta ikke reagerer kjøpte vi en Portugisisk Vannhund.
Kjekkt med valp igjen
Så det ble ikke ny boxer?lakki_luke skrev:Etter mye leting etter en hund som er så alergivenlig at minstejenta ikke reagerer kjøpte vi en Portugisisk Vannhund.
Kjekkt med valp igjen
Er dette ren Malenois eller blanding av schæfer og malenois?C. Alshus skrev:Passer denne en dag annenhver uke. Trivelig bikkje. Godt oppdratt/trent også.
Får du denne til å ligge rolig på kajakkdekket? Har ikke trua på det, men lykke til!novgarod skrev:Min forrige hund var (som min første hund, "Hero") en stor og stødig schäfer, men denne gangen har jeg bestemt meg for en mindre rase, som kan ligge på dekket til kajakken når jeg er ute og padler. Denne gangen ble det en Standard Manchester Terrier. Gleder meg stort til å hente ham siste uken i juni..!
Manchester terrieren "Jonathan".. ca 8-9kg.
Det så ganske stilig ut i grunnen, men hvis jeg ikke husker helt feil satset du på en noe "livligere" kajakk enn den på filmen?novgarod skrev:Denne karen ser ut til å trives godt på dekket, i allefall..!
Kult fjes, hvilken type hund er detteHaugenial skrev:Her er'n. Som nevnt tidligere. Hund med stor H. Man trenger ikke være stor for å være stor...
Dette er veldig morsomme hunder!Haugenial skrev:Her er'n. Som nevnt tidligere. Hund med stor H. Man trenger ikke være stor for å være stor...
Dette er en korthåret Dverg-Dachs. Disse er om jeg får si de tøffeste hundene som fins. Har som sagt hatt masse hunder, fra de største største (Pyreneer) til de små søte. Men Har til dags dato ikke hatt en hund med et så kraftig innstinkt som denne. 100% hengiven til sin familie og skal forsvare. Denne hunden har tross størrelsen lagt en fuglehund i bakken og har total makt over min søsters Schäefer. -Ikke det at det er et mål i seg selv, men sier litt om rasen. Beintøff og sta som pokker. Ikke anbefalt som førstehund. Mange som kjøper denne hunden som kjælebikkje pga utseende og regner ikke med jaktinstinktet. -Men får du den dit du vill fungerer den 100% som hengiven kjælebikje og familiebeskytter samt jakthund som vårt exemplar...65finger skrev:Kult fjes, hvilken type hund er detteHaugenial skrev:Her er'n. Som nevnt tidligere. Hund med stor H. Man trenger ikke være stor for å være stor...
Enda ett av sjefen...Haugenial skrev:Dette er en korthåret Dverg-Dachs. Disse er om jeg får si de tøffeste hundene som fins. Har som sagt hatt masse hunder, fra de største største (Pyreneer) til de små søte. Men Har til dags dato ikke hatt en hund med et så kraftig innstinkt som denne. 100% hengiven til sin familie og skal forsvare. Denne hunden har tross størrelsen lagt en fuglehund i bakken og har total makt over min søsters Schäefer. -Ikke det at det er et mål i seg selv, men sier litt om rasen. Beintøff og sta som pokker. Ikke anbefalt som førstehund. Mange som kjøper denne hunden som kjælebikkje pga utseende og regner ikke med jaktinstinktet. -Men får du den dit du vill fungerer den 100% som hengiven kjælebikje og familiebeskytter samt jakthund som vårt exemplar...65finger skrev:Kult fjes, hvilken type hund er detteHaugenial skrev:Her er'n. Som nevnt tidligere. Hund med stor H. Man trenger ikke være stor for å være stor...
Har en Tahe "Greenland Touring"(52 cm bred) som brukes på sjøen og en Dagger "The Green Boat" (63 cm bred) til elvepadling. Begge oppleves nå svært stødige, så jeg tror ikke en hund på ca.8 kg vil bli noe problem å ha på dekk...xerxes skrev:Det så ganske stilig ut i grunnen, men hvis jeg ikke husker helt feil satset du på en noe "livligere" kajakk enn den på filmen?novgarod skrev:Denne karen ser ut til å trives godt på dekket, i allefall..!
Er det øya mine, eller ligner denne litt på Kristin Halvorsen??jan#jan skrev:Her er et bilde til av ruggen ;D Gucci - som er over 10 år nå.
:pengesluk skrev:Er det øya mine, eller ligner denne litt på Kristin Halvorsen??jan#jan skrev:Her er et bilde til av ruggen ;D Gucci - som er over 10 år nå.