En morro rase også.. min tante og onkel har hatt 4stk.. 3 av dem var nordiske champions på utstillinger osv..
Fine hunder!
De er veldig fine!Fine hunder!
Fortell litt. Sær hvordan da?
Breton? Fine hunder. En kollega har flere av de han bruker på jakt.Jæger på skogsfugljakt nylig, er under 7 mnd.
Comfortably numb, kan det se ut somVis vedlegget 764591 Hører på PF
Hunder skal litt særheter.De er veldig fine!
Tja..Kan jo bare si hvordan jeg oppfatter min, men ser på nettet at det er typisk for rasen.
Tenker på sære som i oppførsel/personlighet
De er veldig 'en eier/en familie hund'. Han lar seg ikke klappe av hvem som helst.. Vil ha veldig lite kos..
Noen gjester synes det er dumt, men greit når en lever med dem egentlig. Blir tvangskos...
Bjeffer aldri, utenom når det er folk utenfor på døra..
Snorker som ett uvær..
Og veldig hjemmekjær..!
Ellers er vel det eneste at de har blå tunge ja
Vis vedlegget 764672
Breton? Fine hunder. En kollega har flere av de han bruker på jakt.
Jæger, som i Sommernatt ved fjorden? Godkjennes, selv om en Breton egentlig kun kan hete Bernard eller Hinault.
Har to breton-jenter. Nydelige! Flinke på fugl og supre familiehunder. Fortjener mye mosjon og trening.Breton? Fine hunder. En kollega har flere av de han bruker på jakt.
min tante og onkel har hatt 4-5 chow chow'er.. de fleste av dem champions osv i mer eller mindre alle land i norden..De er veldig fine!
Tja..Kan jo bare si hvordan jeg oppfatter min, men ser på nettet at det er typisk for rasen.
Tenker på sære som i oppførsel/personlighet
De er veldig 'en eier/en familie hund'. Han lar seg ikke klappe av hvem som helst.. Vil ha veldig lite kos..
Noen gjester synes det er dumt, men greit når en lever med dem egentlig. Blir tvangskos...
Bjeffer aldri, utenom når det er folk utenfor på døra..
Snorker som ett uvær..
Og veldig hjemmekjær..!
Ellers er vel det eneste at de har blå tunge ja
Vis vedlegget 764672
De skrus på front og sideveggerMonteres de i taket før du setter på anlegget?
Hvis de er gode på «bli», så har du 3 gode bassfeller der.Det der er vel egentlig en slags mellomløsning? Vis vedlegget 831765