Hva ønsker DU deg til Black Friday?

hifi_sentralen_mlogo.jpg


Årets store handledag nærmer seg. Det er en dag hvor man kan gjøre kupp, men det er også en dag med mange fristende tilbud på produkter man egentlig ikke har bruk for.
Vi tenkte derfor vi skulle spørre dere, kundene våre; er det noe spesielt dere ønsker dere? Er det noe DU har lyst på, men som kanskje har ligget litt utenfor hva du har mulighet til å kjøpe? Er det noe du har lyst på en skikkelig bra deal på?

Hvis det er tilfelle vil vi gjerne høre om det! :)

Hva er det du ønsker deg av tilbud til Black Friday?

Send oss gjerne en e-post på:
hifi@stereofil.no

Hilsen alle oss på SteReoFil
 

Kommentarer

007

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.12.2012
Innlegg
224
Antall liker
716
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
Utmerket med ønsker Stereofil, men da må dere følge med i mailboksen. Sist dere kjørte til tilsvarende oppfordring så sendte jeg mail - den er ennå ikke besvart. Er godt fornøyd med produkter fra dere men min anbefaling er at dere må følge opp uansett om dere kan gi tilbud på aktuelt produkt eller ikke når dere ber oss sende inn mail.

Nå ser jeg det produktet jeg spurte om er tatt ut av nettbutikken så det er kanskje forklaringen, men det var der under høstmessen.
 

SteReoFil

Bransjeaktør
Ble medlem
13.03.2004
Innlegg
338
Antall liker
664
Hei 007! :)

Takk for tilbakemelding. :) Vi skal svare på alle henvendelser uansett. Beklager at du ikke har fått svar, det høres litt rart ut, men det hender vi glemmer eposter og det hender de havner i spamfilteret...men vi unngår i alle fall ikke å svare med vilje. :-/ Vi synes det er veldig stas når kunder kommer med ønsker! :)

Beklager igjen! Jens
 

Dr_BASS

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.12.2013
Innlegg
5.345
Antall liker
2.235
Sted
Rælingen
Torget vurderinger
4
Jeg liker denne ordningen og fikk mitt ønske oppfylt sist jeg spurte.
Tenke tenke, er det noe mer jeg trenger
 

Waqar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
102
Antall liker
54
Hvordan klarer dere ikke å svare når jeg spurte dere når dere hadde messetilbud sist og igjen spurte jeg i går.

Men ikke noe svar å få?

Føler at nesten at dette blir litt latterlig når dere selv spør oss om å spørre dere, forstår ikke hvordan ting kan havne i spam filteret når jeg har fått svar hver gang angående noe jeg har sendt mail fra samme email adresse.

Men muligens dere burde sjekke spam folderen også?

Ja dere gir oss her en fin mulighet, noe som er fint at dere gjør for oss hifi entusiaster.

Men føler at oppfølgingen fra dere har rom for forbedring.

Uansett ikke verdens ende, men jeg har hatt negativ opplevelse hos dere før når jeg kjøpte hos dere i deres fysiske butikk og følte meg diskriminert.

Noe jeg skrev som en anmeldelse på prisjakt.no

Men den ble slettet, om dere stod bak den kan jeg aldri vite. Men spørsmålet om det er mulig, vel det får de som leser dette tenke seg selv frem til.

Jeg g vet ikke hvordan jeg skal føle lenger angående hvordan dere prøver å stå frem som en seriøs aktør.

Men blir litt latterlig når en ikke får svar på flere mail jeg har sendt. Samt den uhyggelige opplevelsen hos dere jeg aldri kan tillate meg å glemme.


Muligens dette kan oppleves som noe hard kritikk, men er det ikke fint med tilbakemeldinger på hva dere kan forbedre?
 

SteReoFil

Bransjeaktør
Ble medlem
13.03.2004
Innlegg
338
Antall liker
664
Hvordan klarer dere ikke å svare når jeg spurte dere når dere hadde messetilbud sist og igjen spurte jeg i går.

Men ikke noe svar å få?

Føler at nesten at dette blir litt latterlig når dere selv spør oss om å spørre dere, forstår ikke hvordan ting kan havne i spam filteret når jeg har fått svar hver gang angående noe jeg har sendt mail fra samme email adresse.

Men muligens dere burde sjekke spam folderen også?

Ja dere gir oss her en fin mulighet, noe som er fint at dere gjør for oss hifi entusiaster.

Men føler at oppfølgingen fra dere har rom for forbedring.

Uansett ikke verdens ende, men jeg har hatt negativ opplevelse hos dere før når jeg kjøpte hos dere i deres fysiske butikk og følte meg diskriminert.

Noe jeg skrev som en anmeldelse på prisjakt.no

Men den ble slettet, om dere stod bak den kan jeg aldri vite. Men spørsmålet om det er mulig, vel det får de som leser dette tenke seg selv frem til.

Jeg g vet ikke hvordan jeg skal føle lenger angående hvordan dere prøver å stå frem som en seriøs aktør.

Men blir litt latterlig når en ikke får svar på flere mail jeg har sendt. Samt den uhyggelige opplevelsen hos dere jeg aldri kan tillate meg å glemme.


Muligens dette kan oppleves som noe hard kritikk, men er det ikke fint med tilbakemeldinger på hva dere kan forbedre?
Hei Waqar!

Beklager det. :-/ Det er ikke noe kult å høre at du føler deg diskriminert...men jeg kan love deg at vi aldri har gått inn for å diskriminere noen. Jeg klarer fortsatt ikke å finne noen epost...kunne du vært brydd med å sende en pm?

Eventuelt kan du ringe oss på 22411320 så skal vi hjelpe deg med en gang. :)

Det er noe som er veldig rart her...som sagt alle skal få svar...vi sitter 4 mann og svarer på epost hele dagen.

Beklager igjen.

Mvh

Jens
SteReoFil
 

DrEvil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.05.2018
Innlegg
85
Antall liker
36
Sted
Moss
Torget vurderinger
1
Jeg ser etter en streamer :)
 

SteReoFil

Bransjeaktør
Ble medlem
13.03.2004
Innlegg
338
Antall liker
664
Jeg ser etter en streamer :)
Så bra! :) Har du noen tanker rundt hvilken funksjonalitet du ønsker? Innebygget DAC, eller rent digitalt "drev" sånn som Aurender? Ca. prisklasse hjelper også litt, da det finnes et bredt utvalg :)

Mvh

Jens
 

DrEvil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.05.2018
Innlegg
85
Antall liker
36
Sted
Moss
Torget vurderinger
1
Hei Jens
Jeg har vært i dialog via mail og har fått et tilbud på en fra Cambridge.

Det er jo selve "dagen" i morgen så skal avvente en avgjørelse til da ;-)

Kai
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
8.939
Antall liker
22.880
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
"Hva er det du ønsker deg av tilbud til Black Friday?"

Kanskje, at dere satte ned prisen på alle MC-pickupper til 9.995,- kr.

Men nå er "Black Friday" jo i morgen.
Kan dere nå dette?? 😂 😂
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.788
Antall liker
3.273
Torget vurderinger
0
En ekstra sub kom plutselig inn på ønskelisten.......og plutselig var den på plass
Greit med en sånn liste man slipper å stryke ting vi fortsatt har plass til...... (y)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.393
Antall liker
11.448
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg kunne tenke meg en Ortofon Cadenza Bronze til 2018-pris
1700828529703.png


ed: september 2023-pris kunne også aksepteres. Jeg vet er lenge siden, men det er tross alt Black Friday
 
Sist redigert:

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
664
Link til alle artikler
205
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
WHARFEDALE Super Denton tilbake på lager!

WHARFEDALE Super Denton tilbake på lager!

  • 0
Wharfedale Super Denton er etter vår mening et helt fantastisk godt kjøp til 14 995,- for paret. De kombinerer klassisk britisk høyttalerkvalitet med moderne teknologi. I tillegg til sin elegante...
Fortsett
Bransjenyheter
Høstmessen 2024

Høstmessen 2024

  • 0
Årets høstemesse går av stabelen 11. og 12 oktober. :) Alle aktivitetene er selvsagt ikke klare enda, men vi vet at vi får besøk av IsoTek og at butikken vil være fylt av spennende nyheter...
Fortsett
IsoTek på Britisk Aften!

IsoTek på Britisk Aften!

  • 0
Førstkommende torsdag (29.08) er det Britisk Aften hos oss på SteReoFil. En av nyhetene er at vi er blitt IsoTek-forhandler. :) Isak, fra Multriom, kommer innom og vil demonstrere produktene og...
Fortsett
Bransjenyheter
29. August er "Britisk Aften" hos SteReoFil"

29. August er "Britisk Aften" hos SteReoFil"

  • 0
Torsdag 29. august inviterer vi til Britisk Aften hos oss i butikken! Dette er en veldig uformell aften hvor vi spiller på et kult, selvsagt engelsk, anlegg servert med "tea and biscuits". :) Isak...
Fortsett
Bransjenyheter
Leak Sandwich 150 på plass i butikken!

Leak Sandwich 150 på plass i butikken!

  • 2
Leak Sandwich 150 er med sin blanding av tradisjonell og innovativ teknologi en hyllest til klassisk britisk høyttalerkonstruksjon. En fantastisk god høyttaler som vi synes gir veldig god valuta...
Fortsett
Bransjenyheter
EPOS ES-7N kan nå oppleves i butikken!

EPOS ES-7N kan nå oppleves i butikken!

  • 0
Den nye, mest kompakte, EPOS-en kan nå oppleves i butikken! :) ES-7N er en juvel av den kompakthøyttaler med krystallklart lydbilde og masse kjøtt på beinet. Rett og slett en liten supermonitor...
Fortsett
Topp Bunn