jorwed_
Audio Arkeologen
Ok. Er den 100W er den av siste generasjon og/eller oppgradert. Ett smykke. Jeg ville sagt 8.500,-
Det lå en ECI-1 på finn for ei lita stund siden, tror den gikk for 3000,- (den gamle typen med sort/grå front dog).Kompis kjøpte en eci-1 med larvikitt front for 4000.. solgte den videre en tusing mer riktignok. Begge ganger annonsert på finn.no... husker eci2 kostet 4900 nye en god periode.. holder seg godt i pris disse i motsetning til mye annet som er mye bedre
For all del, han har vært fornøyd med det, han. Jeg mener at dersom man har noe man liker så bytter man det ikke ut, men så synes han at det mangler litt her og litt der og uten å gå over til Mcintosh, Hegel, Emotiva, Parasound effekter og forforsterkere så tror jeg ikke han har mye mer å hente ut av Helicon-settet.MarkusH: Jeg forstår svgerfar din jeg...Helicon Mk1 kan dra monetære veksler på en klassikerstatus som Mentor ikke har..og personlig liker jeg Helicon bedre. På den annen side: Det ligger et pent sett Rubicon 2 ute nå.....de er ei klar oppgradering fra minste Helicon..
De har ligget på rundt 8-12.000,- de siste par årene (når de dukker opp en sjelden gang)Hei.
Jeg har en Adyton Opera stående som jeg vurdere å selge. Vet du hva jeg kan forvente å få for denne brukt i Norge? Jeg har funnet et tilfelle av salg i Japan som så interessant ut
Hør med folket her inne:Hei. Det ser ut til at det er mest liv på denne tråden så jeg spør igjen om det er noen som har erfaring med Marantz pm-15s1 og pm-15s2 og vil uttale seg om lyden på disse?
En V20 koster 8.800,- ny, så ca 4.000,- til 5.000,- går de gjerne for. Avhengig av tilstand og tilbehør.OK. Hva er en typisk pris på en Abrahamsen V2up?
Har ikke mye lasertrøbbel på pm11 utgavene. Da det er forsterkere.. Det var annonsert en s2 for 12 mener jeg det var, for en liten stund siden. Den låg ganske lenge.La Bamba: Fikk du ikke svar i Marantztråden?
s1- uten laserproblemene: ca 7000
s2: 10-13000
s3- siste før dagens CD10: 14-16000
..er mine tips..
Tenkte meg du leste feil. Fort gjort det..Retep: Leste feil på suffikset. Rettet. Selvfølgelig er PM-serien forsterkere Beklager. Dog, prisene er som jeg har skissert..
120-125k alt etter graden av skjønnhetsfeil og hvor de er skadet vil jeg tro.Hva bør prisen være på et par Sonus Faber stradivari homage fra 2013? Har et par skjønnhetsfeil/merker i lakken etter bruk. Jeg vurderer et par som er til salgs.