Når det gjelder hva som kvalitativt står seg over tid, tar jeg en budsjettNAD over billigste rakkelkasser fra mission any day of the week. M7* låt i 1998- til nød OK for prisen. Jeg har hatt m71, og tatt de fra hverandre - så vet hva som er inni der.BritFi: Etpar tusen tilsammen burde vel gå. Jeg fordeler det sånn:
350: 500 kr
521: 200 kr
M73: 1300 kr. De er fortsatt svært gode, disse her Tilogmed såpass at de kan forsvare bruk med det beste fra Huntingdon..eller nyere Cyrus.
Nad m51, 5.500,-Nad m51?
Auralic aries (femto) ?
Det er vel like pålitelig som finn.no vil jeg tippe?Kan man stole på at "hifishark"gir en pekepinn på hva
brukt hifi-utstyr kan gå for?
Absolutt,Det er vel like pålitelig som finn.no vil jeg tippe?Kan man stole på at "hifishark"gir en pekepinn på hva
Hifishark jo også en "sold/expired"rubrikk.Absolutt,Det er vel like pålitelig som finn.no vil jeg tippe?Kan man stole på at "hifishark"gir en pekepinn på hva
men det det er langt lettere å finne de aktuelle
produktene på hifishark.
Noen som har mening om verdi på denne??Electrocompaniet Ampliwire 100
Verdi? Interesse?
Lurer på å legge den ut på Finn.no
Vis vedlegget 558592 Vis vedlegget 558593 Vis vedlegget 558594
Ca 3.000 vil jeg tippe.Noen som har mening om verdi på denne??Electrocompaniet Ampliwire 100
Verdi? Interesse?
TakkCa 3.000 vil jeg tippe.Noen som har mening om verdi på denne??Electrocompaniet Ampliwire 100
Verdi? Interesse?
Når vinylen nå tar all oppmerksomhet, vurderer jeg å selge min Denon DCD-S1.
Den blir ikke brukt og selv om den også er et "smykke" visuelt .. tja.. vurderes..
Noen idé om verdi på en slik?
Vis vedlegget 578882
Vis vedlegget 578883
Har en slik med fjernkontroll intakt. Er det noe verdi i denne saken. Fungerte utmerket når jeg brukte den, nå står det bare i kjelleren å samler støv. Kjøpt rundt 1993 tenker jeg.
Takk for estimat, men når jeg nå ser at den ligger på Finn til 18.900,- (selv om den ikke er solgt), håper jeg nok på litt mer..Ca 10-12.000,- tipper jeg.Når vinylen nå tar all oppmerksomhet, vurderer jeg å selge min Denon DCD-S1.
Den blir ikke brukt og selv om den også er et "smykke" visuelt .. tja.. vurderes..
Noen idé om verdi på en slik?
Jeg kjøpte den brukt på slutten av 90-tallet.Gikk en for 12k for 1 år siden. De begynner å bli gamle og skulle noe skje vil jeg anta at reparasjon kan bli vanskelig. Synes å huske at en gikk veldig billig for kun kort tid siden. Hva er historikken på din?
Her er siden hifishark nyttig. Forhandlere som skal selge ting de har tatt i innbytte ser gjerne på hva de ligger utlyst til i utlandet, men som privat er det mer interessant å se hva privatpersoner har lagt dem ut for. Bildet sier lite om hva de blir solgt for, men sier litt om hvor lenge utstyret har lagt ute og hvor mange ganger selger har fornyet annonsen.Jeg kjøpte den brukt på slutten av 90-tallet.Gikk en for 12k for 1 år siden. De begynner å bli gamle og skulle noe skje vil jeg anta at reparasjon kan bli vanskelig. Synes å huske at en gikk veldig billig for kun kort tid siden. Hva er historikken på din?
Har vært utrolig fornøyd, men innser at den (og CD'ene) faktisk ikke har vært i bruk de siste 2-3 årene..
Mulig dere har rett.. vurderer å sende den til eksperter for overhaling og eventuelt salg.
Takk for svarFrode N: Den spilleren har vært oppe her før. Problemet med Norge nå er digitaliseringen. ALT skal digitaliseres, og det gis ofte en god F i kvaliteten på det resultatet man får derav. Fakta er at du har den prisen HELT riktig: I riktig marked kan du glatt få 20 000 for den Denonen der. Fordi den er ett av tidenes beste drev for sølvskivene. Klassikere som den- med tilbehør og emballasje intakt- er svært ettertraktet ute i verden. Så hvis du legger den ut med et noe breiere, internasjonalt marked..da går prisen også opp..Vent bare litt---til viruskrisen går over..
Hei,
I ett flyttelass dukket det opp en Fidelity Research FR-64S tonearm komplett i eske. Jeg er ingen stor vinylentusiast så jeg vet ikke helt hva jeg sitter på.
Er det noen verdi på bruktmarkedet for noe sånt?
Vis vedlegget 581205
Mvh, Torkel