Wow, jævlig bracoolbiz skrev:"Pain is temporary. Quitting is forever".
- Lance Armstrong
"Without deviation from the norm, progress is not possible."
-Frank Zappa
Egentlig heter det: Det er vom i uslakta sau.Spiralis skrev:"Det er von i uslakta sau." Den er stor !
Sånn er det nok til dagen vi dør.Espen R skrev:Ingenting betyr noe.
(Ingenting har en betydning i og av seg selv, men mindre du velger å legge en betydning i det)
Nettopp.ØivindJ skrev:Sånn er det nok til dagen vi dør.Espen R skrev:Ingenting betyr noe.
(Ingenting har en betydning i og av seg selv, men mindre du velger å legge en betydning i det)
Ingen mening å finne, annet enn i det som samstemmer med våre individuelle verdier.
Treat a man as he appears to be, and you make him worse. But treat a man as if he were what he potentially could be, and you make him what he should be.Audiophile-Arve skrev:Født staur vert aldri flaggstong
Jo, hvis du strekker deg mot stjernene hele tiden, kan du fort ende opp med å snuble!janb skrev:"If you reach for the stars, you wouldn't end up with a handful of mud either"
Rhesus skrev:Jeg liker Som man reder, ligger man. 8)
Ka det har med vigra å gjøre da? sier jeg,istedet for: hva har det med saken å gjøre..Birdman skrev:Føler meg litt moderert . "Fra spøk til revolver" er i mine øyne en litt flau (oppbrukt) versjon av "fra spøk til alvor". "Fra spøk til side" (en krysning mellom "fra spøk til alvor/revolver" og "spøk til side") etterlater mottakeren ofte litt undrende til det du sa, gjerne undrende på om du er litt dum eller bare forvirret. Akkurat passe underfundig .bjornh skrev:Fra spøk til revolver..!Birdman skrev:Fra spøk til side.....
Birdman
"Som man ligger, reder man."Rhesus skrev:Jeg liker Som man reder, ligger man. 8)
fort gjordt når buksa e bort.coolbiz skrev:"Som man ligger, reder man."Rhesus skrev:Jeg liker Som man reder, ligger man. 8)
(sitat fra en venn av meg med flere barnebidrag å betale enn hva godt er ;D)