L
Laban MK2
Gjest
Ikke noe bilde ( men en Thorens TD 321 mk II ) den er blitt en overligger på loftet et sted ( pluss en SME III )
Mvh
Mvh
Jo, takk for det. Mye som er gjort riktig med disse, men det som undrer meg er den korte tiden de fikk være i produksjon (94-96). Mulig det kan være endringer i markedet hvor de (hvem nå det var) krevde smale fronter...Dæven de var tøffe, Wishmaster!!
Ja, det er rart. Se så lett de sklir ubemerket inn i denne stua ;DJo, takk for det. Mye som er gjort riktig med disse, men det som undrer meg er den korte tiden de fikk være i produksjon (94-96). Mulig det kan være endringer i markedet hvor de (hvem nå det var) krevde smale fronter...Dæven de var tøffe, Wishmaster!!
Hehe, ja som sagt, jeg undres...Ja, det er rart. Se så lett de sklir ubemerket inn i denne stua ;DJo, takk for det. Mye som er gjort riktig med disse, men det som undrer meg er den korte tiden de fikk være i produksjon (94-96). Mulig det kan være endringer i markedet hvor de (hvem nå det var) krevde smale fronter...Dæven de var tøffe, Wishmaster!!
Mitt eldste er uten tvil høyttalerne, kjøpt nye i '96 og er i daglig bruk. Har sett litt på de ulike modellene i både Heritage og Reference seriene, men de blir nok stående en stund til. Føler ikke at de er det svakeste leddet enda.
Vis vedlegget 247451
kef reference 104Flott bilde, men hvilke høyttalere er dette? kef?
De Emblaene der er nok gode. Hadde selv versjonen 2.1 monoblokker. Har bedre minner om dem enn av versjonene som fulgte siden, hvor modulene hadde mer effekt, men switch mode strømforsyning.Jeg har enda mine Embla Power 1.1 i daglig bruk. Disse er fra tidlig totusentall og står på tur for utskifting. De er ikke særlig vakre men jeg får dem til å spille etter ombygging.
Etter det, ryker mine ni år gamle diy BLH høyttalere til fordel for noe med enda høyere følsomhet.
Eldst i anlegget: Dual 701 fra 1973 og Mac 1700 også fra tidlig søttitall.
Hadde sånne en gang, måtte selge i trange tider, og savnet dem fra første dag. Spennende konstruksjon, husker dem som knallgode.kef reference 104Flott bilde, men hvilke høyttalere er dette? kef?