Svein Arne
Hi-Fi freak
Emmylou Harris - Pieces of the sky (1975)
God tanke. Men transeblokkene er klasse A 100 wattere, de varmer jo bra de også da. Men drar nok rørblokkene fram snart ja, ikke spes for varmen, men for litt vinterkos og lys, kanskje?Kaldt united? Du får sette strøm på rørblokkene, 2 fluer i en smekk.
Denne ser sånn passe ut for denne tiden på døgnet, så jeg gir den en sjanse. En låt uti virker det definitivt ut som om denne fortjener en favorittstjerne i Tidal.
Det er ofte slik ut fra mine erfaringer i livet. Da er det ikke rart at kritikere også ofte kan ta feil om utgivelser i sin egen samtid.Var 18 da denne kom ut i 1991. Husker jeg ble litt småskuffa, elsker jo Nomadene fra nabolandet, og de sto (står!!!!) for noe av det feteste garagerocken hadde å tilby på 80-tallet. Den gang føltes det som den var litt "for" produsert, nesten litt gubbete i låtene. Åra går, skiva ble feira med egen RSD 25 års jubileumsutgave og partai for en stund tilbake. Joda, håra har blitt gråere, blitt litt mer gubbete selv på gammeldagan. Spretter plasten, skiva svinger feiende flott den når lydknotten skrus så naboene får ta del i moroa. Står seg bedre i 2016, enn 1991, ja ja.
The Nomads - "Sonically Speaking - 25th Anniversary"
Harry Nilsson er på mange måter en undervurdert artist av massene i dag.Harry Nilsson - Sings Newman (1970)
Ja, bedre enn stilige gammaldagse rock and rollen din vaffal.trenger slakkemuzak i dag, kanskje funker det med denne singersongwriteren?
Brent Cobb - Shine On Rainy Day (2016)
en paasselig behagelig laidback trubadurskive, produsert av syskjenbaret Dave Cobb
ikke ueffen, nei
Tar denne.Vis vedlegget 404653 Prisen gikk til Dylan det var veldig fint..
Er jo ikke akkurat lei meg for at jeg skal få sett de nok en gang i London om drøye 5 uker.The Masonics - Outside Looking In (Dirty water, 2005)
fra London-garagen, med Ludella Black på laget skal det godt gjøres å ikke få en vibb av Billy Childish og Holly G.
Du får det til, du!Er jo ikke akkurat lei meg for at jeg skal få sett de nok en gang i London om drøye 5 uker.The Masonics - Outside Looking In (Dirty water, 2005)
fra London-garagen, med Ludella Black på laget skal det godt gjøres å ikke få en vibb av Billy Childish og Holly G.
Stemmer i med samme plate i Dylans ære.Vis vedlegget 404653
Prisen gikk til Dylan det var veldig fint..
Jo takk. Kjenner allerede nå at det kan bli småstrengt som "earlybird" klokka 0830 på platemessa dagen derpå. Får forsøke å ta det på kondisen.Du får det til, du!Er jo ikke akkurat lei meg for at jeg skal få sett de nok en gang i London om drøye 5 uker.The Masonics - Outside Looking In (Dirty water, 2005)