samme som skjedde med ørskjegget?Har aldri sluttet egentlig - men nå har slengen flyttet seg til ræva!
1977.når var det vi slutta med slengbukser, mon tro?
Må si meg enig i det. Tror også han selv følte det slik. Var så heldig å turnere med ham i 1986. Et av de mest ydmyke og ukompliserte menneskene jeg har hatt med å gjøre i mitt liv. Han og Carl Perkins topper den listen uten et hint av tvil, det var noe med de gamlegutta som hadde jobbet seg ærlig og hardt gjennom alle utviklinger genrene deres gikk gjennom over flere tiår.Dette er mitt favoritt Collins album.
når var det vi slutta med slengbukser, mon tro?
Det var vel da kjedet på Apachesykkelen hadde tygget buksebeinet opp til kneet,det.
uff ja, alle barnevognene - gjerne tre i bredden - er fæle, det er sikkert og visst. Men vi trenger jo noen til vaske oss nedentill om tjue år eller så, så det får gå.Hehe... Mark veien er godkjent, du får for den, United! Særlig fordi bygatene er enda mindre fremkommelige enn den virkelige Marka! Hepp (og skål)
hånei du, de er helt sikkert bare glade for å slippe mine slitsomme sarkastiske kommentarer over helgaRegner med du switcher rett over på MGP junior nå, for å støtte arbeidsgiveren De KAN måle deg vet du
Ikke langt unna, Fjellreven. Du var kanskje ute litt før meg. Jeg stallet Apachen i '74, med alle slengbukser i behold. Var sånn kjedekasse på min modell. Så var det noen år med flotte lyttekvelder på gutterommene rundtomkring blandt skolekompiser: Fokus. FZ. Deep Purple. Uriah Heep. Weather Report. Jukka Tolonen. Mothers Finest. etc etc. Fantastisk tid. Men i '77 var det slutt. Slengbukse var utnår var det vi slutta med slengbukser, mon tro?
Det var vel da kjedet på Apachesykkelen hadde tygget buksebeinet opp til kneet,det.