Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Tar det litt enkelt i kveld
Måkke bare høre. Må se også. Nordlyset, man, Nordlyset. Aurora Borealis. Northern Light. Ta en tur til Nord Norge hvis du ikke har opplevd det førNå ser og hører jeg på meget bra klassisk og andre sjangere på Nrk sin 3 timers konsert på Nrk2.
Ikke helt sikker på året, men jeg kjøpte min brukt for 30 kroner av en klassekamerat som etter hvert viste seg å ikke komme fra verdens ærligste familie. Til den prisen var ikke kjedekasse et argument, og det gikk hardt ut over buksebudsjettet til min mor. Det var muligens derfor hun en dag kom hjem med en Atomic dongeribukse med rette bein, en bukse jeg nektet å bruke frem til jeg så bilde av Ramones på debutalbumet deres. Da var det slutt på slengbukser for all fremtid.Ikke langt unna, Fjellreven. Du var kanskje ute litt før meg. Jeg stallet Apachen i '74, med alle slengbukser i behold. Var sånn kjedekasse på min modell. Så var det noen år med flotte lyttekvelder på gutterommene rundtomkring blandt skolekompiser: Fokus. FZ. Deep Purple. Uriah Heep. Weather Report. Jukka Tolonen. Mothers Finest. etc etc. Fantastisk tid. Men i '77 var det slutt. Slengbukse var utnår var det vi slutta med slengbukser, mon tro?
Det var vel da kjedet på Apachesykkelen hadde tygget buksebeinet opp til kneet,det.
2016 og slengbukse er tilbake ser det ut til...
Douglas dare - Aforger (2016)
Prøver denne.
Knapt to uker til konsert med Whitney og i kveld er det Kiwanuka .Whitney - Light upon the lake (2016)
Det var research, for den helga er jeg i Oslo, og da måtte jeg sjekke ut hva som er av konserter.Knapt to uker til konsert med Whitney og i kveld er det Kiwanuka .Whitney - Light upon the lake (2016)
Nice! Ja, skal på Whitney konserten.Det var research, for den helga er jeg i Oslo, og da måtte jeg sjekke ut hva som er av konserter.Knapt to uker til konsert med Whitney og i kveld er det Kiwanuka .Whitney - Light upon the lake (2016)
Var litt lett, kanskje. Skal du av gårde?
Hadde vært veldig gøy om vi kunne treffes. Vi får sende PM.Nice! Ja, skal på Whitney konserten.Det var research, for den helga er jeg i Oslo, og da måtte jeg sjekke ut hva som er av konserter.Knapt to uker til konsert med Whitney og i kveld er det Kiwanuka .Whitney - Light upon the lake (2016)
Var litt lett, kanskje. Skal du av gårde?