Hei,Fortell litt mer.Lyucid på Spotify (junior på bass)
Proompings er ingen spøk..
Litt for lang til vits å være, men artig læll
Jeg synes denne er bra jeg. Det minner meg litt om den Stones-perioden jeg liker best, nemlig 60-tallet, da Brian Jones fremdeles var med. Dette albumet er ikke helt der, men pretty close. Igjen, smak og behagblues kan de
The Rolling Stones - Blue & Lonesome (2016)
Sitter og hører på denne plata nå. Herlig sløy blues....blues kan de
The Rolling Stones - Blue & Lonesome (2016)
Ikke så rart vokalen er langt bak i lyd bildet. På Hyde Park konserten i fjor som ble filmet, hører man hvordan Mick har endret måten å synge låtene på. Han har ikke pust nok til å holde en tone lengre og må støte ut låtene stavelse for stavelse..Det er masse av juice igjen i disse gamlekara; du hører at de koser seg i studio og plata er full av vitalitet. Imponerende.
Er litt uenig i mixen og synes Jagger er litt for langt bak i lydbildet. Men det er jo bare en detalj i et veldig bra album.
Rolling Stones - Blue and lonesome (2016)
Vis vedlegget 413461
Ikke så rart vokalen er langt bak i lyd bildet. På Hyde Park konserten i fjor som ble filmet, hører man hvordan Mick har endret måten å synge låtene på. Han har ikke pust nok til å holde en tone lengre og må støte ut låtene stavelse for stavelse..Det er masse av juice igjen i disse gamlekara; du hører at de koser seg i studio og plata er full av vitalitet. Imponerende.
Er litt uenig i mixen og synes Jagger er litt for langt bak i lydbildet. Men det er jo bare en detalj i et veldig bra album.
Vis vedlegget 413461
Utover det er denne plata grei nok, men fullstendig overflødig.
Kristen Stewart i en OK video:Ikke så rart vokalen er langt bak i lyd bildet. På Hyde Park konserten i fjor som ble filmet, hører man hvordan Mick har endret måten å synge låtene på. Han har ikke pust nok til å holde en tone lengre og må støte ut låtene stavelse for stavelse..Det er masse av juice igjen i disse gamlekara; du hører at de koser seg i studio og plata er full av vitalitet. Imponerende.
Vis vedlegget 413461
Utover det er denne plata grei nok, men fullstendig overflødig.
Tenkte det samme.
Alderen krever sitt, og en nærmere vokal ville blitt mer avslørende.
Ja smaksak men makan til røten lydDet er masse av juice igjen i disse gamlekara; du hører at de koser seg i studio og plata er full av vitalitet. Imponerende.
Vis vedlegget 413461