Merkelige saker efter én runde (holder på med andre, vi kan dét, vi som sover lenge ) . Tekstene synes jeg vitner om en fyr som delvis har mistet fotfeste; det blir skikkelig surrete. Jeg liker protestsakene mot kriger som USA bedriver og miljøvernsakene (Monsanto). Men, her er det ingen rød tråd. Det blir litt her og litt der. Og tekstene er nesten barnslige, omtrent som om han leser aviser og ser på TV ca. én gang i uken.første lytt på O'Store Gretne Gamlefar, som endelig er på sporet igjen
Neil Young - Peace Trail (2016)
for tida er han en sinna miljøverner, her på en ganske lavmælt måte.
Hans 37. utgivelse virker som ei bra (politisk) skive, hans beste side Prairie Wind, kanskje må man enda lenger tilbake også? (jaggu bra man ikke har levert årslista enno).
Den er jo bare utrolig bra. Har hørt mye på den opp gjennom.
Feil. Et band satt sammen av en komite. Riktignok en komite med dyktige medlemmer med god smak, som tar alle de riktige valgene...Vis vedlegget 414486
F..n så bra, dette svinger
Blues Pills, Lady in gold-2016
Deres tredje og mitt første møte med dette bandet, her er vi tilbake på 70-tallet.
Vis vedlegget 414489
Dette bør dere gi en lytt
synd det der, fet stonerrock uten bra sang, fins flere eksempler ute, og dette er definitivt ett av de..Hadde vært bra hadde de hatt bedre vokalist.
Norwegian Stoner Rock band Kal-El "Spacecraft" (Dec 2016)From their forthcoming album "Astrodoomeda" (Releases 2017 on Argonauta Records)
En til, dette er helt der oppe i min verden.
Ja, det kan du med rette si. Aftenposten tro til med "året beste" i går, fredag 9. desember. Og, skilte dessuten mellom norsk og de andre. Igjen. Idioter. Når skal de slutte med dét? Og lære??første lytt på O'Store Gretne Gamlefar, som endelig er på sporet igjen
Neil Young - Peace Trail (2016)
for tida er han en sinna miljøverner, her på en ganske lavmælt måte.
(jaggu bra man ikke har levert årslista enno).