united
Æresmedlem
småsprø han Ian Svenonius også, mest aktuell i disse dager med Chain and the Gang
The Make-Up - Sound Verite (1996)
The Make-Up - Sound Verite (1996)
Rene marsjordren om å hente noe kaldt.lite britpop, kanskje? Ikke det som vanligvis forbindes med begrepet (The Len Price 3 – Kentish Longtails – Skranglefantene)
The Len Price 3 - Kentish Longtails (2017)
ikkje verst
Jepp, niks problem med å bli full. Å bli edru i tide er derimot et problem. Her 4 korte kutt som stimulerer tørsten:Bra start på lørdagskvelden. Full blir man jo uansett, så det er bare å vri opp volumet.
Vis vedlegget 464329
Rett og slett dritbra! Suveren gitar. Sitter og vrir meg i stolen og lurer på om den skal bestilles på Harvest. Blodig dyre. Tar en kald en, så går nok bestillingen.en av mine absolutt favorittskiver, kandidat til den øde øya jeg ikke skal på
Michael Chapman – Rainmaker(1969)
Vis vedlegget 463877
Kommenterer litt til: Bra saker, kanskje hennes beste, men den er ikke på vinyl.så kom en av de dagene der musikk helst bør være balsam
Dori Freeman - Letters Never Read (2017)
nok ei bra skive fra dama (den forrige var jo fin)
Den kalde er skylt ned og vinyl bestilt, men på Light in the Attic. Remastered. Vi får se/høre.Rett og slett dritbra! Suveren gitar. Sitter og vrir meg i stolen og lurer på om den skal bestilles på Harvest. Blodig dyre. Tar en kald en, så går nok bestillingen.en av mine absolutt favorittskiver, kandidat til den øde øya jeg ikke skal på
Vis vedlegget 463877
Høres fornuftig ut, ville gjort det samme.Den kalde er skylt ned og vinyl bestilt, men på Light in the Attic. Remastered. Vi får se/høre.Rett og slett dritbra! Suveren gitar. Sitter og vrir meg i stolen og lurer på om den skal bestilles på Harvest. Blodig dyre. Tar en kald en, så går nok bestillingen.en av mine absolutt favorittskiver, kandidat til den øde øya jeg ikke skal på
Vis vedlegget 463877