Litt på trynet at denne ikke er på vinyl.det var et skikkelig breakup-album det!
Legendary Shack Shakers - After You've Gone (2017)
JD Wilkes sier ordentlig adjø til Jessica Lee (feks i låta "Frankenstein's Moster", som ikke er tilgjengelig på tube)
Hørt to ganger. Hun synger som engel, men kuttene, altså melodiene, blir for like. Det blir for mye repetisjon. Tekstene er bra. Savner forsiktig bass og trommer. Og litt råhet.dette er ikke akkurat rock and roll
Ida Jenshus - Two Worlds (2017)
pent, men bare på hymnegaleien, jo
ja, først og fremst variasjon er det jeg savner. Et par stille hymner kan være bare fint, blant litt freskere anslag. Men syntes vel andre runde funket litt bedre.Hørt to ganger. Hun synger som engel, men kuttene, altså melodiene, blir for like. Det blir for mye repetisjon. Tekstene er bra. Savner forsiktig bass og trommer. Og litt råhet.dette er ikke akkurat rock and roll
Hun skal få flere sjanser. Jeg liker jo damen og musikken hennes så kona nesten blir sjalu.ja, først og fremst variasjon er det jeg savner. Et par stille hymner kan være bare fint, blant litt freskere anslag. Men syntes vel andre runde funket litt bedre.Hørt to ganger. Hun synger som engel, men kuttene, altså melodiene, blir for like. Det blir for mye repetisjon. Tekstene er bra. Savner forsiktig bass og trommer. Og litt råhet.dette er ikke akkurat rock and roll
Håper det er OK med kommentarer. Suveren Ely-skive. Skrevet det tidligere, men glemmer ikke da han stagedivet på Cruise Cafe. Fy faen så gærne mange av oss var på den tiden. Fyren er en av få legender som fortsatt lever.det får da være måte på hvor lang tid det skal ta før den kommer på igjen.
Joe Ely – Musta Notta Gotta Lotta (1981)
Vis vedlegget 465210