X
X186841
Gjest
Cosmic Psychos - Whip Me
Alle tre har 2 o-er i bandnavnet.
Haha, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på .Alle tre har 2 o-er i bandnavnet.![]()
Basert på coverne, så tipper eg alle har fulgt med en utgave av Gearhead.Haha, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på .Alle tre har 2 o-er i bandnavnet.Tar en til, bonuspoeng til den som tar linken mellom disse tre syvtommerne.
![]()
![]()
Du har faktisk helt rett ! Du vant nesten en singel, men siden jeg vet hvor slitsomt det er for deg å spille 45 rpm, beholder jeg den her, så kan du komme på besøk og høre den.Basert på coverne, så tipper eg alle har fulgt med en utgave av Gearhead.Haha, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på .Alle tre har 2 o-er i bandnavnet.Tar en til, bonuspoeng til den som tar linken mellom disse tre syvtommerne.
![]()
![]()
Am I wrong?
Eg skulle faktisk spelle en 45 i helga, men fant fan ikkje adapteren min. Fresk låt forresten:Du har faktisk helt rett ! Du vant nesten en singel, men siden jeg vet hvor slitsomt det er for deg å spille 45 rpm, beholder jeg den her, så kan du komme på besøk og høre den.Basert på coverne, så tipper eg alle har fulgt med en utgave av Gearhead.Haha, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på .
Am I wrong?
Eg skulle faktisk spelle en 45 i helga, men fant fan ikkje adapteren min. Fresk låt forresten:Du har faktisk helt rett ! Du vant nesten en singel, men siden jeg vet hvor slitsomt det er for deg å spille 45 rpm, beholder jeg den her, så kan du komme på besøk og høre den.Basert på coverne, så tipper eg alle har fulgt med en utgave av Gearhead.Haha, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på .
Am I wrong?
Eg har an jo på youtube, så skjønner egentlig ikkje ka eg skal med singelen i fysisk format.