Hei å skaaaaaaaaalVis vedlegget 689796
Herlig album fra ett av banda som er en del av den nye bølgen norsk rock som setter spor rundt i verden. Skål
Har ikke vært mye innom Fleetwood Mac oppigjennom, men etter å ha sett dokumentarserien til Brian Johnson og den episoden hvor han var på besøk hos Mick Fleetwood fikk jeg litt lyst til å høre meg litt opp på det.Er man helt tullete når man betaler alt for mye for en 45 rpm versjon av en plate man har fra før ?
Vis vedlegget 689859
Man er nok det, men det låter skikkelig fett også
Rumours er deres mest kjente album og en safe start. Liker du blues så er det platene fra 60 tallet med Peter Green som gjelder.Har ikke vært mye innom Fleetwood Mac oppigjennom, men etter å ha sett dokumentarserien til Brian Johnson og den episoden hvor han var på besøk hos Mick Fleetwood fikk jeg litt lyst til å høre meg litt opp på det.
Er dette det beste albumet å starte på?
Takk for tips! Skal sjekkes utRumours er deres mest kjente album og en safe start. Liker du blues så er det platene fra 60 tallet med Peter Green som gjelder.
Jeg har egentlig spilt Peter Green Songbook albummet mer enn noe fra Fletwood. Det er en samleplate som jeg normalt styrer litt unna, men Mr.Green's karriere var noe broket for å si det slikRumours er deres mest kjente album og en safe start. Liker du blues så er det platene fra 60 tallet med Peter Green som gjelder.