Lettere paff over at det er 7år siden forrige Nick Cave konsert ...
Det føles ut som det var 2-3 år siden, men det er jo postivt da det gjorde sterkt inntrykk. Angrer litt nå kanskje. Har Nick laget en dårlig plate? Sikkert, men kan ikke huske det. Wild God er selvsagt nok et sterkt album ..
@Antoine Har Nick Cave lagd en dårlig plate? vet ikke, men jeg syns de siste 3; Skeleton Tree, Ghostteen og Carnage har en tendens til å flyte over i hverandre, jeg vet ikke hvilken låt jeg hører, eller hvilken skive det er fra. Til tross for at jeg elsket Grinderman skivene (spes første) syns jeg det ble for mye Warren Ellis i monitor etterhvert. Warren Ellis nytes best med sin egen trio Dirty Three imo
@E. Largo Steve Hoffman mastret vel gullstandarden i denne reutgivelsen i år 2000. Jeg har en Virgin repress fra 2015 som er ok etter at originalen ble "brukt opp"
@E. Largo Steve Hoffman mastret vel gullstandarden i denne reutgivelsen i år 2000. Jeg har en Virgin repress fra 2015 som er ok etter at originalen ble "brukt opp"
..var en hyperlink som ikke satt som den skulle. rettet nå.
(de fleste EU selgere som ikke sender til Norge, gjør det likevel når jeg minner de på EØS avtalen..)(EEA på engelsk)
en av dem som laget gode plater før i tida. Fulgt opp av noen mindre interessante, hadde nær gitt ham opp. Men i år er han tilbake i god gammel stil og form. Country med soul, godt tilpasset oss eldre