Som Otis Clay ville sagt det, three is a crowdDer er vi toBlir aldri lei gammel Mudhoney
Har ikke fått med meg den Cooder plata.Her noe fra en kar som begynner å dra på årene og som har gjort mye for gamle og unge, fattige og rike og musikk mellom både nasjoner og ører:
Ry Cooder - Corridos & Famosos (Homesick/Perro Verde Rec., 2013)
Vis vedlegget 215491
Live-plate fra fyren. Dette er bra synes jeg. Elektrisk og litt rockete, ihvertfall elektrisk. Mye bra slide, selvfølgelig. Minner nesten om tiden med David Lindley.
Da er det på huet.
Glemte forresten å si at kona forlater meg. Hun liker ikke Captain Beefheart´s "Trout Mask…..s" "Dalis Car" lenger. Forstå det den som kan.
Hvis ikkje kona liker Trout mask replica, hadde eg forlatt ho...Her noe fra en kar som begynner å dra på årene og som har gjort mye for gamle og unge, fattige og rike og musikk mellom både nasjoner og ører:
Vis vedlegget 215491
Live-plate fra fyren. Dette er bra synes jeg. Elektrisk og litt rockete, ihvertfall elektrisk. Mye bra slide, selvfølgelig. Minner nesten om tiden med David Lindley.
Da er det på huet.
Glemte forresten å si at kona forlater meg. Hun liker ikke Captain Beefheart´s "Trout Mask…..s" "Dalis Car" lenger. Forstå det den som kan.
Tok en "Townes". Kona liker heldigvis Beefheart, men ikke når jeg spiller "Dalis car" på repeat hele kvelden.Har ikke fått med meg den Cooder plata.Her noe fra en kar som begynner å dra på årene og som har gjort mye for gamle og unge, fattige og rike og musikk mellom både nasjoner og ører:
Da er det på huet.
På vinyl?
Er det alvor det med fruen, eller tar du en "Townes" pga kjedsomhet?