X
Det du har er den limiterte utgaven i 5000ex som bare skal være å få kjøpt fra uavhengige platebutikker, i følge discogs 1500ex i Europa.Kurt Vile - Wakin On A Pretty Daze
Gitt ut med varierende grader av grafitti på coveret, denne. Den som jeg har har bare noe, mens andre har masse og enda andre igjen har ingenting. Men jeg har i det minste medfølgende klistremerker av grafittien som mangler. Veldig snodig innfall, spør du meg, men det spiller jo ingen som helst trille siden skiva er såpass bra.
Hørte i morges Matthew E White - Big Inner via spotify, kunne det være noget for herr united?
Ja, jeg la merke til det, men samtidig sto det at den skulle være nummerert på et vis på baksiden. Det er ikke min, den har dessuten et annet katalognummer enn den som ligger på discogs, den har OLE-998-0. Utifra det jeg kan begripe i kommentarene på masterreleasen på d må det være slik at det er den europeiske som ikke er nummerert, men jeg er ikke sikker. Venter på at noen skal finne ut av det. Og ja; den er kjøpt i en uavhengig platesjappe.Det du har er den limiterte utgaven i 5000ex som bare skal være å få kjøpt fra uavhengige platebutikker, i følge discogs 1500ex i Europa.Kurt Vile - Wakin On A Pretty Daze
Gitt ut med varierende grader av grafitti på coveret, denne. Den som jeg har har bare noe, mens andre har masse og enda andre igjen har ingenting. Men jeg har i det minste medfølgende klistremerker av grafittien som mangler. Veldig snodig innfall, spør du meg, men det spiller jo ingen som helst trille siden skiva er såpass bra.
Hørte i morges Matthew E White - Big Inner via spotify, kunne det være noget for herr united?
Unøyaktigheter i discogs er jo ikke noe nytt. Jeg har samme katalognummer som deg, i tillegg er det et annet barcodenummer enn den som står listet på discogs, i tilleggg markert med US.Ja, jeg la merke til det, men samtidig sto det at den skulle være nummerert på et vis på baksiden. Det er ikke min, den har dessuten et annet katalognummer enn den som ligger på discogs, den har OLE-998-0. Utifra det jeg kan begripe i kommentarene på masterreleasen på d må det være slik at det er den europeiske som ikke er nummerert, men jeg er ikke sikker. Venter på at noen skal finne ut av det. Og ja; den er kjøpt i en uavhengig platesjappe.Det du har er den limiterte utgaven i 5000ex som bare skal være å få kjøpt fra uavhengige platebutikker, i følge discogs 1500ex i Europa.Kurt Vile - Wakin On A Pretty Daze
Den anskaffet jeg etter at du anbefalte den i en annen tråd.