X
Ja en gladere versjon det der, ifølge youtubeteksten var det i forbindelse med en EP som kom i fjor?Haha! Fy fan for en type Will Oldham er. Kongevideo! Men dette er da en helt annen versjon enn den på plata? (Som det forøvrig er alt for mange år siden eg har spællt)
Pickwick - Can't Talk Medicine (2013)
Så har Seattles beste soulrockeband, endelig levert et godt album. Påstås det.
De gir meg Black Keys vibber.
Album of the Month: Pickwick's 'Can't Talk Medicine' | Seattle Met
Og Jim White så jeg et sted. Men da blir så spørsmålet: er det samme Jim White som du spilte her om dagen som var på jakt etter en Jesus med skjeve hornhinner?Crime and the City - American Twilight (2013)
Første album på over 20 år på denne gjengen ble spilt inn i Detroit (dagens by?).
Sjefen Simon Bonney (australsk "post-punker") har med et par medlemmer fra gamlebandet og bla. David Eugene Edwards.
Rakk ikke sette på videoene dine før jeg postet; trodde du skrev om "Nuggets" bandet.. Bra jeg får litt voksenopplæring!@ Burnt
jepp, det er mange Outsiders, den nederlandske er de jeg postet over. Ellers har du Outsiders fra Cleveland, Ohio, mest kjent for låta Time Won´t Let Me som er å finne på Nuggets-boksen. Min favoritt amerikanske Outsiders kommer fra Florida, og gjorde to singler, kanonlåta Coming on Stronger, og en bra versjon av Summertime Blues, begge er å finne på Back from the Grave. Så var det et beatband fra Stockholm som kalte seg Outsiders. I Indiana var det Outsiders med fratlåta Go Go Ferrari og sist men ikke minst Outsiders fra NYC, og deres The Guy With the Long Liverpool Hair.
Er ikke helt representativt det kuttet, det var det eneste fra plata som var å finne på youtube, sikkert pga seleber gjest.Hmm,Pickwick - Can't Talk Medicine (2013)
Så har Seattles beste soulrockeband, endelig levert et godt album. Påstås det.
De gir meg Black Keys vibber.
Album of the Month: Pickwick's 'Can't Talk Medicine' | Seattle Met
Hvis den låta i youtube klippet er det beste de har å by på, så er ikkje det der ei skive eg kommer til å bruke tid på. Virket dvaskt spør du meg. Boooring.
Setter heller på noe (garage)soulrock eg vet er bra
The detroit cobras - Mink rat or rabbit (199
Yup! Jaggu faèn var det bra i dag også. Rachel Nagy har x-faktor.
Lurte på det selv, særrlig iom DEEdwards, men kom fram til at dette er en australsk trommis, fra bandet Dirty Tree.Og Jim White så jeg et sted. Men da blir så spørsmålet: er det samme Jim White som du spilte her om dagen som var på jakt etter en Jesus med skjeve hornhinner?Crime and the City - American Twilight (2013)
Første album på over 20 år på denne gjengen ble spilt inn i Detroit (dagens by?).
Sjefen Simon Bonney (australsk "post-punker") har med et par medlemmer fra gamlebandet og bla. David Eugene Edwards.
Ah, når jeg fikk summet meg og backtracket til stedet jeg leste det var det nøyaktig dèt du sier som sto der. Rent bortsett fra at bandet heter Dirty Three. Tror jeg tar en tur inn på discogs og forandrer, de har linket til Jesus White. I prossessen med å finne tilbake lette jeg gjennom noen skiver for å finne creditlista på Wrong-Eyed Jesus fordi jeg mente å huske at han spilte trommer på noen kutt selv der, men det gjorde han ikke. Derimot var det en nokså fasjonabel liste allikevel med navn som Victoria Williams og Joe Henry. Og før jeg visste ordet av det satt jeg og leste forordet hans, virkelig fenomenalt skrevet og ikke noe mindre enn en råbra historie. Må nesten sette den på nå, tenker jeg:Lurte på det selv, særrlig iom DEEdwards, men kom fram til at dette er en australsk trommis, fra bandet Dirty Tree.Og Jim White så jeg et sted. Men da blir så spørsmålet: er det samme Jim White som du spilte her om dagen som var på jakt etter en Jesus med skjeve hornhinner?Crime and the City - American Twilight (2013)
Han har spilt med Will Oldham, SMog, etc.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_White_(drummer)
Sikkert flink:
Time Out New York called him "indie rock's drummer of choice", saying, "Those who play with White speak of him with the ardor of religious converts.
skulle til å trykke på "liker" , men blir det riktig? Liker jeg da at du er utenbys, og ikke unner deg en konsert, eller er det fordi King Khan spiller til fest?King Khan - Mr. Supernatural (2004)
Garasjesoul?
På John Dee i sommer ser jeg, men er nok utabys.