Ganske sikker på at de har spillt på Garage (Bergen). Ganske sikker på at jeg var der. Husker ikke noe mer enn det.Gallon Drunk - The Soul Of The Hour (2014)
Sikkert kveldens siste. Blir tidlig nok i mårra.
Et band eg egentlig får mer og mer sansen for, og et band eg oppdaga lovlig seint.
Aldri for seint!Gallon Drunk - The Soul Of The Hour (2014)
Et band eg egentlig får mer og mer sansen for, og et band eg oppdaga lovlig seint.
De har spilt på Garage ja. Mener du med dette å si at du ikke ble spesimponert?Ganske sikker på at de har spillt på Garage (Bergen). Ganske sikker på at jeg var der. Husker ikke noe mer enn det.Gallon Drunk - The Soul Of The Hour (2014)
e
Mente egentlig ikke det, men der er nok en sammenheng… har hatt noen av platene innomhus, men aldri tatt helt av.De har spilt på Garage ja. Mener du med dette å si at du ikke ble spesimponert?Ganske sikker på at de har spillt på Garage (Bergen). Ganske sikker på at jeg var der. Husker ikke noe mer enn det.Gallon Drunk - The Soul Of The Hour (2014)
e
På sitt farligste (og da snakker vi om perioden like før de skrellet bort to gitarister og byttet trommis – ble aldri helt det samme) kunne de nok det, men det spørs om de ville – hele gjengen var/er jo store UCP fans. Alltid store i kjeften, men da Carbide gjestet Hulen (tidlig nittitall) var de som forventningsfulle barn – ydmykhet og beundring over hele fjølen.Sannsynligvis det tøffeste bandet fra Bergen noensinne; the Swamp Babies:
på sitt beste - live and dangerous fikk jeg inntrykk av at de kunne spise Union Carbide Productions til frokost..
inDieMelodie har den beste Youtubesamlingen av norske videoer jeg har kommet over
gjespet meg gjennom (trøtt ja) bbegynnelsen, men tittelkuttet, som kom som nummer tre i rekken, var jævla bra.Ernest Troost - O Love (Travelling Shoes Rec., 2014)
Vis vedlegget 252608
California-kar jeg ikke har stiftet bekjentskap med før nå. Hørt igjennom ovenstående to ganger og det høres bra ut. Åpningskuttet er nok det mest elektriske; noe blir litt daft. Men alt i alt bra melodier og tekster.
[video=youtube;kQmABOLynaU]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kQmABOLynaU[/video]
Hørtes veldig tøft ut, takk for tips!Så han var død, ja. Trist.
The Revellions - Give It Time (2014)
psych og garage og blues fra Dublin, ikke verst
promo
[video=youtube;fmhb_R2XNsc]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fmhb_R2XNsc[/video]
Er det Dirty Water? Den første var jo goknallHørtes veldig tøft ut, takk for tips!Så han var død, ja. Trist.
The Revellions - Give It Time (2014)
psych og garage og blues fra Dublin, ikke verst
promo
[video=youtube;fmhb_R2XNsc]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fmhb_R2XNsc[/video]
Er herved bestilt på vinyl fra plateselskapet.
NeiOtis Gibbs - Souvenirs of a Misspent Youth (2014)
Vis vedlegget 253607
Bra saker! Med topp tekster. Dere som var med på Kickstarteropplegget og fikk denne tilsendt i februar, finnes den på vinyl?