Jeg er i grunnen litt misunnelig på de som har et så avslappa forhold til cover.Er vel mer bekymringsfulølt den skjødesløse behandlingen vinylen din får, uten outersleeves der den står. Ikkje rart det er behov for dubletter...
Satt og lekte litt med tanken en stund her i stad; Kunne eg vært så laidback? Kunne eg fjernet outersleeves? Grøsset ved tanken. Mottar eg en skive med en liten knekk i ene hjørnet, hvor man omtrent må fram med lupe for å identifisere den, ja da er dagen langt på vei ødelagt. Tror eg er nærmere han her karen - enten det er på godt eller vondtJeg er i grunnen litt misunnelig på de som har et så avslappa forhold til cover.Er vel mer bekymringsfulølt den skjødesløse behandlingen vinylen din får, uten outersleeves der den står. Ikkje rart det er behov for dubletter...
Ja, ikke sant. Er det rart man er litt misunnelig på "de andre". Det er slitsomt å ha det på den måten.Satt og lekte litt med tanken en stund her i stad; Kunne eg vært så laidback? Kunne eg fjernet outersleeves? Grøsset ved tanken. Mottar eg en skive med en liten knekk i ene hjørnet, hvor man omtrent må fram med lupe for å identifisere den, ja da er dagen langt på vei ødelagt. Tror eg er nærmere han her karen - enten det er på godt eller vondtJeg er i grunnen litt misunnelig på de som har et så avslappa forhold til cover.Er vel mer bekymringsfulølt den skjødesløse behandlingen vinylen din får, uten outersleeves der den står. Ikkje rart det er behov for dubletter...
Evt begge deler.
ville du slitt i denne situasjonen?Satt og lekte litt med tanken en stund her i stad; Kunne eg vært så laidback? Kunne eg fjernet outersleeves? Grøsset ved tanken. Mottar eg en skive med en liten knekk i ene hjørnet, hvor man omtrent må fram med lupe for å identifisere den, ja da er dagen langt på vei ødelagt. Tror eg er nærmere han her karen - enten det er på godt eller vondtJeg er i grunnen litt misunnelig på de som har et så avslappa forhold til cover.Er vel mer bekymringsfulølt den skjødesløse behandlingen vinylen din får, uten outersleeves der den står. Ikkje rart det er behov for dubletter...
Evt begge deler.
Ikke OCD, men ren vinylfetisjisme altså!^
Langt ifra!
Man vet jo prisen før man starter å fylle, så da hadde eg følt det som en seier om eg klarte å stoppe pumpa på 10.000 gallons
Ikkje godt å si. Roberten mener eg er det klareste tilfelle av OCD han har vært ute forIkke OCD, men ren vinylfetisjisme altså!^
Langt ifra!
Man vet jo prisen før man starter å fylle, så da hadde eg følt det som en seier om eg klarte å stoppe pumpa på 10.000 gallons