Jaerbu
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.11.2003
- Antall liker
- 583
Her er coveret.
Jepp. Har jo etterhvert skjønt at det ikke var helt tilfeldig at det dukket opp mye bra derfra på åttitallet… som man igjen kunne spore tilbake til syttitallet… som igjen… ja, du vet.småtusker litt med Australske singler fra midten av 60tallet. Begynner å få endel, men skjønner at det fortsatt er et stykke igjen av veien. Serier som "Ugly Things, og denne "Pretty Ugly"" er i så måte en god rettesnor. Steike mye bra samlet på et sted.
De kunne sitt 60-tall downunder også.
nesten på sin plass å oppgi kildene…Det begynner å demre for meg hva som blir sommerens høydepunkt:
Kjøpte den plata på en auksjon for noen uker siden, men har ikke hørt den enda (trenger en skikkelig vask først).Tina Turner anno ´66 trøkker ganske bra.
Ike & Tina Turner - "River Deep - Mountain High"
Vis vedlegget 255820
"Jeg var på konsert idag/går" tråden… Goblin spilte visst i Oslo (Blå) nylig.Ungene ble lagt til noe som ble nevnt et eller annet sted for noen dager siden (her?).
Filmmuzak med visse stemninger.
Goblin - "Zombi"
Vis vedlegget 255831
Der kom bedre halvdel hjem. Siste skive blir som over, settes på om ca 15, hyggelig å spille plater sammen også. Takk for ikveld.......Par jomfruer før jobbøkt.
Første ut, ett av Lovequeens absolutte favorittband, min måte å legge inn aksjeer på en arbeidslangfredag. Siste til Dulli & co, strengt talt musikk å spille i de sene kveldstimer.
The Afghan Whigs - "Do to the Beast"
Vis vedlegget 255739