X
X186841
Gjest
Best Coast - Everybody's Gone
Fordel å avlive de med en gang du får de på land... Pleier hjelpe tror eg, uten at eg har greie på fisking i det hele tatt.Garland Jeffreys - American Boy & Girl (1979)
Vis vedlegget 262776
Platespilleren gått nonstop siden jeg kom hjem fra jobben, men måtte bakse såpass mye med ei kveite at det blei ikke tid til å poste stort. Garland Jeffreys var en bra mann, selv om også han innimellom ble litt vel polert og poppa på 80-tallet. Det må vel ha vært platebransjen som pressa på for å få radiohits. Den gangen som nå, egentlig.
Guts for love er litt såsomså, men denne skiva liker jeg
reposter. Liker skiva, friskt blod den gang, låter friskere enn mye annet rart av i dag. Står fortsatt i rotasjonsbunken, og er nest siste for kvelden.Ikke så ofte å se disse på vinyl lengre. Sikret meg et pent eks til hyggelig penge for noen dager siden. Liverpoolband som låt ganske friskt, gjorde det ganske så bra med en viss popularitet , til suksessen gikk til hodet på enkelte og endte opp som en gjeng med gjøglere på slutten.
kan absolutt likes det her.
The Beatles - "Live at the BBC"
Vis vedlegget 248650
Det var bra med areal for hjemmedyrking av Chili. Driver du med salg? Da kommer jeg på besøk, selvom vi også har Chili.Da er det 16 Kvm. (2x8 plasthall) med Chili på vei, alle har blomstret fint og halvparten har allerede frukter av bra størrelse.
Det var bra med areal for hjemmedyrking av Chili. Driver du med salg? Da kommer jeg på besøk, selvom vi også har Chili.
Ble ikke noe plenklipping i dag; Giro d´Italia tok halve dagen, tar det i morgen. Det gror noe infernalsk i plen og bed nå om dagen; tror aldri jeg har sett det slik.
Ikke jeg heller, kun CD.
Er det å få tak i ?
Du vet vel slikt?!
mvh
represset flere ganger på Jack White's eget Third Man Records, men var vel på V2 den kom ut på først. Koster vel noen hundrelapper, men ingen krisepris vil eg tru. Noe må man jo ha å kikke etter.Ikke jeg heller, kun CD.
Er det å få tak i ?
Du vet vel slikt?!
mvh
Tenkt noe mer på platemesse btw?![]()