G
Gjestemedlem
Gjest
Litt NS på en fredags ettermiddag
|
Velkommen tilbake skal du være. Er å regne som en gladnyhet det, her ved inngangen til helga.Hei på deg, united! Med relativt ny vintagelyd i kjellerstuen på Karmøy har jeg funnet det hensiktsmessig å vende tilbake til mine dedikerte nerdevenner på asylet for litt musikalsk og sonisk sosial næring. Alle mine seriøse musikervenner på andre sosiale medier er ikke like opptatt av hifi-lyd som dere, så jeg har faktisk savnet denne gale gjengen som frekventerer HFS i senere tid.![]()
Skal tro om de har hørt Jack the ripper?U.K. Hillbilly/Rockabilly
Satan for et glimrende eksempel på hva som virkelig er god rock. Kanskje salige John Peel hadde rett i at Teenage Kicks er tidenes rockelåt? Den låter i alle fall like friskt i dag som den gjorde for en mannsalder siden. Det varmer hjertet å få en så hjertelig velkomst tilbake til asylet, så takk til dere alle sammen.Velkommen tilbake skal du være. Er å regne som en gladnyhet det, her ved inngangen til helga.Hei på deg, united! Med relativt ny vintagelyd i kjellerstuen på Karmøy har jeg funnet det hensiktsmessig å vende tilbake til mine dedikerte nerdevenner på asylet for litt musikalsk og sonisk sosial næring. Alle mine seriøse musikervenner på andre sosiale medier er ikke like opptatt av hifi-lyd som dere, så jeg har faktisk savnet denne gale gjengen som frekventerer HFS i senere tid.![]()
The Undertones - s/t (1979)
![]()
Trenger noen freske toner til middagsmekkinga (satser heller på en lur etter maten).
Det ble bra med nordirsk fin poppa punk
Ha en god kveld
gladlax som meg du!^
Høh. Skulle like dolls, men neida, eg har trykket knappen for mange ganger siste 24 timer. Alltid visst at eg er en i overkant positiv type.